2/11/2017

Valentýn, svátek zamilovaných

Zase po roce se opět blíží svátek zamilovaných. Ačkoliv to bude znít trochu blbě, jsem strašný fanatik na tyto svátky, a mám s tím spojeno plno věcí. Je mi jasné, že firmy používají takovéto svátky jako obchodní tah a nalákají tak plno lidí. Určitě znáte, nebo jste i viděli film "Na sv. Valentýna", kde jsem se i já trošku nechala inspirovat. 

SVATBA
I když je mi 20, už se nemůžu dočkat, až si i já budu jednou vybírat svatební šaty. Už když jsem si vybírala před 2 roky plesové šaty, pokukovala jsem i po svatebních v salonech, a v této době je opravdu z čeho vybírat. Pro inspiraci jsem si vybrala troje, které najdete na eshopu MANZARA. Ta má nyní právě na svatební šaty slevu 12%, a při zadání kódu WEDDING-12 získáte dopravu zdarma. Všechny šaty najdete v záložce "svatební šaty". Šaty najdete na stránkách v mnoha velikostech (od XS - 5XL), a v mnoha různých provedeních. 


Jsem zastáncem dlouhých bílých svatebních šatů, podle obrázku jste si mohli všimnout, že miluji krajku, a mám radši, když je sukně splývavá, nebo minimálně nadýchaná. Jak jsem už u plesových šatů zjistila, asi nikdy si nebudu brát kruh, jelikož bych o něj stále zakopávala, a pokud máte splývavé šaty, ani kruh nepotřebujete. Na šatech se mi také líbí útlý pas, který je zdobený perlami a kamínky. Stále jsem nezměnila názor na barevné variace šatů na svatbě, a proto se mi vůbec nelíbí růžové, levandulové a podobné barvy. 

WISHLIST

Jelikož má každá holka určitě něco, co by si přála, sestavila jsem si svůj wishlist (trošku i narozeninový, haha).Už pár měsíců se koukám po nové peněžence. Sama mám malou peněženku, ve které nosím nejdůležitější karty a peníze. A když už, tak jsem chtěla pořádnou peněženku, která by mi vydržela. A když už jsem byla u hledání, našla jsem si i zlatý batůžek (který samozřejmě potřebuji, to je jasné). Dřív jsem nechápala, na co bych batoh měla, ale nakonec jsem uznala, že je někdy lepší batoh, než kabelka celý den na ruce. Stále jsem šílenec ohledně espadrilek, takže jsem našla další od Replay, které jsou dokonce i ve slevě a za dobrou cenu. Yankee candle přímo miluji, a doma mám už plno votivek, ale nejvíce jsem si zamilovala "cherry blossom" a "summer scoop" a konečně bych mohla pálit i něco jiného než jen vosk. Poslední věcí jsou už známé pandora korálky. Pokud jste už četli některý z mých wishlistů, určitě jste se dočetli, že mi mou starou pandoru ukradla vizážistka na focení. Nakonec už vím jeden dárek k mým narozeninám, a jsem šťastná, že si budu moci sbírat znovu vzpomínky na tento narozeninový náramek.

Slavíte Valentýna vy? 

3 komentáře:

  1. Pěkný článek a i vybrané fotky. Mě by se líbil dárek v podobě korálku z Pandory, chtělo by to nějaký nový. To, že tvůj ukradla ta vizážistka, tak to mě mrzí. Aspoň že ho dostaneš k narozeninám :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju, za komentář :) spíše mě mrzelo, že jsem přišla o vzpomínky v takové formě, ale nedá se nic dělat. :) na blog určitě mrknu 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se už konečně dočkáš na narozeniny, jupii :) a šatky jsou vážně skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!