8/24/2018

AUTUMN FASHION LIST

Pěkný pátek všem! 


Protože už bude konec prázdnin a září se blíží, rozhodla jsem se opět projet můj oblíbený eshop www.manzara.cz. Ukážu vám zase pár kousků, které od nich mám a které by se mi určitě hodily.
Pokud doufáte jako já, že bude ještě zbytek dnů teplo, tak se určitě podívejte na tyto kousky. Některé z nich najdete ve slevách! První set (top + kalhoty) mám doma, a nosím ho skoro pořád. Můžete nosit i samotné kalhoty sladěné s tričkem, nebo jen kraťasy s topem. Já jsem se zamilovala do overalů, a jak můžete vidět, dva sem vám sem dala (růžový a modrý pruhovaný). Vypadají pěkně a hlavně se dají nosit všude (na procházku i na akci). 
Pokud už ale pokukujete po podzimním oblečení, tak můžete mrknout do kategorie zimní bundy, kde najdete plno pěkných kousků. Šedý kabátek mám doma, a nemohu si ho vynachválit. Vypadá pěkně, je z kvalitního materiálu a v chladnějších dnech zahřeje. V kategorii zimní bundy dámské najdete i tuhle pěknou obyčejnou šedou bundičku (nemám ráda ty velké huňaté kožichy). Dalším kouskem, co se mi zalíbil, je tento barevný cardigan - ty já mám ráda. Pokud tedy hledáte už něco teplejšího, mrkněte do kategorie zimní bundy dámské.

Co nosíte rádi vy?
Dejte mi vědět do komentářů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!