5/18/2016

#1 INSTAGRAM



Hezkou středu všem!

Protože je dnes středa (maturitní a zkoušková), a já už mám hotovo, rozhodla jsem se pro Vás napsat něco o INSTAGRAMU. Dnes to bude seznam mých oblíbených instagramových profilů (jak českých, tak zahraničních). Bylo opravdu docela těžké vybrat ty nejlepší instagramy, které sleduji, ale nakonec jsem se rozhodla vybrat 10 českých a 10 zahraničních instagramů, které Vám představím. Půjdeme na to postupně, a proto tu pro Vás mám dnes 5 mých nejoblíbenějších českých instagramových profilů.


Podle mého jedna z nejhezčích holek v ČR. Pobývala rok v Anglii, a teď se se svým přítelem vrátili zpět. Na instagramu můžete najít plno kosmetiky od Benefitu a dalších značek, a doporučuji shlédnout VIDEO, kde uvidíte tuto krásku. Najdete tu ale také tipy na dobré jídlo a pití a hlavně plno pozitivní energie! Dokonce bych i řekla, že se můžete nechat inspirovat ohledně oblečení. Velmi mě překvapila, a jsem ráda, že stále existují holky, které i přes fakt, že je sleduje tolik lidí, zůstávají samy sebou a na nic si nehrají. 

Jako další tu mám Miu z KISSBOOKU. Přišla jsem na ní díky jejímu blogu, ale teď raději sleduji její facebook nebo instagram, kam přidává skvělé fotky. Můžete u ní najít plno tipů kam zajít na jídlo, jaká kosmetika je lepší a kvalitnější,  jak se nalíčit nebo tipy na oblečení. Já osobně mám nejraději fotky s kosmetikou a oblečením, kterých není nikdy dost. Mimo jiné můžete u Mii najít i fotky z různých eventů, jako byly například výlet s Biodermou do Francie do Cannes, MBPFW nebo co nás čeká za novinky v kosmetice jako je M.A.C., Benefit a další nebo o módě jako je F&F. 
Jak já tuhle slečnu miluji! Nebo spíše její fotky! Na tomto profilu najdete nepřeberné množství inspirace a hlavně pozitivní energie z Amsterdamu, kde Natálka pobývá. Začala fotit 365 dní, kdy na žádné fotce nesměly chybět nohy. Tolik nápadů jsem ještě neviděla. Sleduji ji jako jednu z mála něco přes 3/4 roku, a nikdy mě její fotky neomrzely natolik, abych si řekla, že její instagram nemá cenu sledovat. Můžete ji najít i na facebookové stránce, nebo si s ní můžete přečíst rozhovor, kde popisuje její projekt.





Terezu znáte určitě z Miss, na které vyhrála v roce 2009 titul 1. vicemiss a je Miss Earth 2009. Tuto slečnu jsem si vybrala především kvůli jejímu krásnému vzhledu. Žije focením, cestuje po světě a na svůj instagram dává všehochuť. Mně se nejvíce líbí fotky z focení, ale i fotky, kde se malovala sama a kde si užívá cestování po světě. Můžete tu ale také najít zdravé jídlo a plno tipů co si udělat k snídani.



Pokud milujete cizí země tak jako já a nemůžete se do nich v nejbližší době podívat, začněte sledovat tento profil. Najdete tu plno inspirativních fotek a hlavně nápadů, kam zajet v létě a nebo kde by se Vám mohlo líbit. Najdete tu taky ale plno dobrého jídla, tašky plné oblečení a všeho dalšího. U tohoto profilu velmi lituji, že slečna nevede blog nebo youtube kanál, protože by to bylo určitě velmi zajímavé a hlavně bych byla hlavní fanynkou. 










Toto je dnešních 5 oblíbených instagramů, a v příštím týdnu se můžete těšit na další! :)

15 komentářů:

  1. Kromě posledních dvou slečen sleduji všechny, a také je mám ráda. Super výběr :)

    OdpovědětVymazat
  2. Grettku mám také ráda a Miu sleduji ale nelíbí se mi, že si maže komentáře, které se jí nelíbí.. Nepřijde mi to fér. A super inspirace koho sledovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to slyšela, ale každý se nějak vypořádává s negativními vlnami...

      Vymazat
  3. Díky za ostatní typy :) Z holek znám a sleduju jen Miu

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu neznám, ale rozhodně se podívám! :) Podle mě má dokonalé fotky Anie Songe (z těch českých) a miluju se koukat na její instagram! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V příští pětce bude právě Anie, já mám také ráda její instagramové fotky :)

      Vymazat
  5. Znám jen Miu, takže skvělé tipy :-) už se těším na další :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Nathalie mě zaujala úplně nejvíc! Pěkné tipy ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám vůbec ráda profily pražských holek, které mají na fotkách samé drahé věci. A bála jsem se, že je najdu i tady, ale pro mě milé překvapení. Holky jsou super! :) znám jen Miu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je sem nechtěla dávat, a jsem ráda, že jsem tě překvapila :) díky za tvůj komentář! :)

      Vymazat

Díky za vaše komentáře!