3/25/2017

Handmade jewelry by Elisha Fox

Hezký sobotní podvečer všem!

Dnes bych vám chtěla představit značku Elisha Fox, která tvoří opravdové zázraky. Jedná se o slovenskou šikovnou slečnu, která doma sama vyrábí krásné náušničky, ale i další doplňky. Můžete si u ní objednat náušnice jak na zakázku, tak si i vybrat na jejím eshopu, nebo na instagramu, kde uvidíte celou její tvorbu.
Má opravdu různorodý výběr, a určitě si i vy nějaké vyberete, nebo se vám zalíbí. Můžete si vybrat z velké škály barev a tvarů.
Já jsem si vybrala krásné červené srdcové náušnice se zlatými a stříbrnými kameny a výšivkou. Domů mi přišly cca do měsíce (ze Slovenska). Dostala jsem je v krásné krabičce s logem "elisha fox" a musím říct, že naživo jsou náušnice ještě krásnější, a já bych asi něco takového sama nevyrobila. Podklad náušnic je kožený,má na sobě vyryté logo, všechny kamínky a výšivky pevně drží (toho jsem se nejvíce bála) a nosí se opravdu skvěle. Ačkoliv je nemám na takovéto každodenní nošení, vezmu si je na slavnostnější akce (chci si je šetřit). Tyto náušnice ozdobí každý outfit. Co se týče kvality, tak nemohu nic vytknout, vše drží a nemusím se bát, že se něco odlepí.

Máte i vy nějakou zkušenost s Elisha Fox, nebo jste o stránkách ještě neslyšeli? Napište mi do komentářů! :)


14 komentářů:

  1. Elisha má niekoľko fakt pekných kúskov, bohužiaľ ceny sú dosť premrštené. Keďže mám kamarátku, ktorá sa venuje handmade výrobe, tak čo-to o tom od nej viem. Tých handmade výrobcov sú stovky, takže úplne originálny sa nedá byť a povedzme si úprimne, to čo Elisha predáva za 50€ iní predávajú za 15€, pritom vyrábajú z rovnakého materiálu a samozrejme do toho takisto ako Elisha vkladajú svoj čas a svoje nápady. Každopádne klobúk dole ako dokázala vybudovať svoju značku, keď má kupcov, ktorí sú ochotní náušnice trikrát preplatiť, treba jej to priať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá blogerka Zuzka, s Vašim názorom nesúhlasím, no neberiem. Zvažovala by som skôr použité slová. Určite u mňa nikto náušničky neprepláca. Sú adekvátne rozsahu práce a použitým materiálom. Plus touto prácou sa živím a robím ju profesionálne. Nie po večeroch, full time. 80-90% z mojej tvorby sú náušnice "šité na mieru", takze existuje len jeden originál ��

      Vymazat
    2. Podľa mňa ak si môžem kúpiť podobné náušničky v určitom štýle u inej baby za 15€, ktoré sú z rovnakého materiálu a rovnako kvalitné, tak kupovať ich za 50€ znamená preplatiť ich, teda použité slová mi prídu maximálne výstižné a neviem prečo sa urážate. Apple sa tiež neuráža preto, že niekto si kúpi lacnejší Huawei za desatinu ceny. Samozrejme za značku sa platí, našťastie ja nie som človek, ktorý by si honil ego tým, že si môže dovoliť značkové veci, naopak som rada ak si môžem kúpiť peknú vec a ešte ušetriť. Ale budiš, je to vec pohľadu. Samozrejme, že si svoju prácu obhajujete a ja som ju takisto pochválila, len vzhľadom k okolnostiam viem za koľko predávajú iné baby a viem, že napr. mojej kamarátke často chodia požiadavky na výrobu Vášho dizajnu za jej cenu, čo samozrejme odmieta, lebo za prvé je to neetické, za druhé by šlo o krádež duševného vlastníctva a za tretie je nezmysel aby kopírovala Vašu prácu a predávala ju za svoje nízke ceny, čím by oklamala aj seba aj Vás, ale aspoň vidieť, že môj názor nie je len môj a má ho veľa žien, veď také požiadavky dostáva minimálne dve-tri každý týždeň.

      Vymazat
    3. Ahoj Zuzi, děkuji za tvůj komentář. Určitě každý z nás preferuje něco jiného. Jak sama píšeš, některé slečny možná náušnice prodávají za 15€, ale já sama si představuji náušnice za 15€ z H&M, a kvalitou určitě neodpovídají těm, které mám doma. Myslím, že cena odpovídá kvalitě, několika hodinám práce, použitým materiálům + splnění všech požadavků, které jsem chtěla. Já jsem s náušničkami spokojená, a nemohu si stěžovat :)

      Vymazat
  2. S touto umelkyňou a jej pracou mam len tie najlepšie skúsenosti. Sama už niekoľko kuskov vlastním. Kvalita je perfektná. A cena? Ano možno sú drahšie ake od iných výrobcov no pocit luxusu a fakt ze keď si ich dam a viem ze ich nebude mať kazda druhá tinedzerka na ulici za tu cenu stojí. Nehovoriac ze jej praci od iných je možné rozoznať na prvý pohľad. Kvalitne spracovanie a materiály použité na samotný základ naušnic sa odlisuju od iných -lacnejších. Zelam značne veľa uspechov

    OdpovědětVymazat
  3. Každý nech má ceny, aké chce mat :) Tiež som začínala s kúskami ktoré stali 20€. Kvalita, prepracovanie uz su ale niekde inde. Tiež nakupujem oveľa kvalitnejšie materiály :) Takze tento vývoj bol úplne prirodzený. Ak robia dvaja to iste, nie je to to iste ✌️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Vývoj a narast ceny je vždy odrazom uspechu na trhu. Ide to spolu ruka v ruke. Môže to znamenať len jedno. Tato značka je na spravnej ceste za úspechom. 🎆👌

      Vymazat
    3. Môžem len súhlasiť kvalita a prepracovanie náušnice je krásne, šperkárka do výrobku dáva svoju dušu a nákup kvalitných materiálov čo to stojí. Keď si porovnáte náušnicu za 20eur a náušnicu elisha nájdete tam pár badateľných rozdielov :)

      Vymazat
  4. Nádherné náušnice :-) . Takové by se mi taky líbily :-) . Dřív jsem si vyráběla korálkové náušnice, ale to už je hodně dlouho. Byla jsem ještě na škole a měla jsem na to čas a hlavně trpělivost. Teď už si radši náušnice koupím a mám je hned :-D .

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!