3/28/2017

OUTFIT #4 - Red riding hood

Hezké úterý všem!

Konečně je krásné počasí, a nastal čas na jarní outfity. Na toto počasí jsem se opravdu těšila, protože jsem si obměnila pár kousků v šatníku, a už se nemůžu dočkat, až je provětrám.
BUNDA - MANGO / VESTA - GETSTYLED.CZ / BRÝLE - ALIEXPRESS
Protože bylo opravdu hezky, vytáhla jsem mou novou vestu bez rukávů, kterou jsem sehnala z internetového eshopu GETSTYLED. Je z kvalitního teplého materiálu a musím říct, že když foukalo, nebyla mi zima a zahřála. Na eshopu ji najdete ve více barvách. Pod vestu jsem si vzala 3/4 (říká se tomu tak, když je do půli zad? haha) koženku, kterou jsem koupila minulý rok v Mangu ve výprodeji za 599,-. Těším se, až bude ještě větší teplo, a já budu moct nosit vestu bez koženky, protože se pak cítím více uvolněnější a můžu pod ní mít jen tričko s dlouhým rukávem. Nedávno jsem si musela kupovat nové kalhoty (ne proto, že bych chtěla, ale proto, že jsem je potřebovala). Ptáte se proč? Protože mi praskly přímo v rozkroku a nic se s tím nedalo dělat. Naštěstí jsem opět zašla do Bershky, která mě nezklamala, a pořídila jsem si tam nachlup ty samé kalhoty v tmavě modré barvě. Jsou to slimky a jsou high waisted, což je pro mě jako dělané. Navíc mě kalhoty stály 349,- (kalhoty jsou kvalitní, a například v Mangu bych za ně dala 700,-). Boty jste už určitě mohli vidět v jiném outfitu. Mám je z eshopu LULIS.CZ, kde ale najdete mnohem více věcí, a hlavně kvalitních věcí. Botky jsem si objednávala na podzim, a jsou stále jako nové. Navíc se mi hodí k vestě, takže mám konečně sladěný outfit. Posledním kouskem v mém outfitu je nová kabelka, kterou mi poslal eshop NOIREFASHION.COM. Měla jsem o kabelce velké pochyby, ale velmi mile mě překvapila. Je kvalitní, prostorná, a vejde se do ní opravdu vše.
A co mám na sobě za makeup? Mým favoritem co se týče makeupu je stále ULTRA HD od Make Up For Ever, který používám už přes rok, a jsem s ním stále spokojená. Je lehký, sjednotí mi pleť a vypadá přirozeně. S černými kruhy pod očima mi pomáhá další produkt z řady ULTRA HD, a to korektor, který zakryje snad vše, a okolí očí vypadá svěže a bez únavy. Moje obočí by nebylo obočí bez pomoci, a v poslední době je to právě tužka na obočí od Narsu, se kterou je vykreslení jednoduché a obočí vypadá přirozeně. Mým dalším favoritem je řasenka od Benefitu Roller Lash, která mi řasy prodlouží a prohustí, takže z mých neviditelných řas jsou najednou řasy mrkací panenky. Co by byl makeup bez konturování? Na to tu mám opět Benefit a Hoola. Dodává mi lepší tvar obličeje a také trochu barvy. Co jsem si naprosto zamilovala jsou rtěnky od Nars. V poslední době nosím tmavě fialovou, odstín Vera. Tolik mi nevysušuje rty, a drží opravdu dlouho. Celý look je potřeba zafixovat čím jiným, než Mist & Fix od MUFE.

Líbil se Vám dnešní outfit a makeup? Napište mi váš názor do komentáře! :)

6 komentářů:

  1. Tak ten kabátek je krásný! 😊 A také ráda používám kosmetiku od Make Up For Ever 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi moc ti to všude sluší! Už se těším na letní outfity!

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!