8/10/2018

Cosmetic News - "Hello Happy" by Benefit

Pěkný pátek všem!


Určitě už tušíte, o čem bude dnešní článek. Jedná se o novinku značky Benefit, která uvedla na trh "Hello Happy" foundation, kterou jsem konečně vyzkoušela. Proč říkám konečně? V tomhle vedru jsem se skoro nemalovala, a tak na mě makeup čekal. Teď se s vámi ale mohu podělit o mé zkušenosti právě s touto novinkou. Tak jdeme na to! 



Balíček mi došel nádherně zabalený (makeup přišel ve velkém zlato-růžovém boxu) s makeupem a náramkem - ten nosím skoro pořád. Makeup mám v odstínu 3 (mám světlou pleť, ale teď v létě mi pěkně sedí), ale v zimě bych potřebovala spíš odstín 2 nebo možná i 1. 
Co se týče konzistence, tak je to tekutý makeup, který se snadno roztírá a na pleti vypadá přirozeně. Většinou makeup používám na sjednocení pleti, a na to je Hello Happy jako dělaný. 
Abych řekla pravdu, tak s akné problém nemám, ale určitě mi zakrývá občasný pupínek. Navíc má makeup SPF15, což je na léto hodí, a pleť je tak chráněna. 
Pokud máte problém najít ten správný odstín, Benefit jich nabízí rovnou 12, takže si snadno vyberete (makeupy si můžete i smíchat do sebe a vytvořit si tak makeup jak na léto, tak i na zimu. 




Pokud tedy sháníte makeup, určitě vám můžu tento doporučit všema deseti! Lehký, přirozený s lehkým krytím. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!