7/06/2018

OUTFIT #12 - Red SOHO bag

Pěkný pátek všem!

Jsem hrozně ráda, že mám zase konečně čas na psaní článků. Dnešní článek bude konečně další outfit po dlouhé době (3 měsících). Za tu dobu se toho hodně stalo, takže jdeme na to, ať vám toho můžu říct co nejvíce.
 V sobotu jsem se zase konečně viděla po dlouhé době s Nicoll, kterou jste už mohli poznat v jednom z předchozích článků. Vůbec jsem nečekala, že by se nám fotky mohly takto povést. Byly jsme na zmrzce v Cacau (určitě ho znáte - je u Palladia na Náměstí republiky), kde mají velký výběr příchutí. Pokud chcete velkou zmrzku (2 velké kopečky), zaplatíte jen 35,-, což je na centrum Prahy velká paráda. Zmrzlinu absolutně miluju, a do Cacaa na ní chodím nejradši - mají je z kvalitních produktů a stojí to opravdu za vyzkoušení! Nakonec jsme se šly podívat do centra po super místech na focení. Jsem ráda, že Nicoll znám, protože je super mít někoho, kdo vás dokáže i po celém dni v práci nabít energií a díky komu na chvilku vylezete ze své "škatulky" a uvolníte se. Doufám, že každý alespoň někoho takového má. Je to výhra. 
REALITY vs. INSTAGRAM
Vidíte? Nikdo není dokonalý, a ani mně se nepovede se napoprvé vyfotit. Většina mých fotek je se zavřenýma očima a nebo s otevřenou pusou protože se směju nebo pořád něco povídám. Hrozně jsem se u celého focení bavila, protože jsme prošly snad celé centrum a našly plno krásných zákoutí na focení a hlavně na odpočinek. Určitě odsud ještě nějaké fotky uvidíte, protože to všude vypadalo nádherně. Fotky jsem vůbec neupravovala a jsou tak, jak je Nicol nafotila. Líbí se mi na nich ten okamžik, a proto jsem u nich nic neupravovala. Doufám, že vám to nebude vadit, a i tak se vám budou fotky líbit. 
Bunda - Bershka / Tričko - GetStyled / Kalhoty - Skříň / Boty - Nike / Kabelka - Gucci 
Doufám, že se vám dnešní outfit líbil. Dejte mi vědět do komentářů!
Pěkný zbytek pátku a krásný víkend!
Zuzka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!