5/05/2018

Review: Curaloe

Pěknou sobotu všem!

Dnešní článek bych ráda věnovala kosmetice, kterou používám déle než měsíc, a jsem s ní opravdu spokojená. Pokud máte problémy se suchou pletí, tyto produkty jsou určitě pro vás!

Jak už z názvu víte, jedná se o kosmetickou značku Curaloe. I pro mě to byla úplná novinka a slyšela jsem o ní poprvé. Zaujala mě především proto, že má v sobě podíl z Aloe Vera, které je blahodárné, a pomáhá snad na vše. 


Protože je péče o pleť "numero uno", aby vypadala skvěle, rozhodla jsem se vybrat si pleťové tonikum. Skládá se ze 75% Aloe Vera, výtažku z okurky a umí vyčistit makeup. Tonikum je osvěžující a hlavně nevysušuje pleť
Dalším produktem je denní krém, který také obsahuje 75% Aloe Vera, bambucké máslo levandulový olej. Krém jsem nanášela ráno po vyčištění pleti po noci a před nanášením makeupu. Krém krásně hydratuje - stačí ho opravdu málo, a krém tak vydrží delší dobu. 
Poslední produkt na obličej je balzám na rty s SPF15
"Aloe vera gel za studena lisovaný z aloe rostlin." Obsahuje ale také kokosové a bambucké máslo. Balzám je teď můj oblíbený, protože hydratuje, rty už nemám suché, a hlavně voní po mátě
Dalším a posledním produktem je tělové mléko, které obsahuje 70% Aloe Vera, bambucké máslo a olivový olej. Stačí ho opět málo, hned se vsakuje. 

Na eshopu toho najdete mnohem více (obličej, tělo, vlasy).

Tyto produkty mohu doporučit, protože jsem je sama zkoušela, a pomáhají mi se suchou pletí. 





2 komentáře:

Díky za vaše komentáře!