2/15/2017

Morning routine



Hezkou slunnou středu všem!
Protože jsem dnes plná energie a stihla jsem toho opravdu dost, rozhodla jsem se vám sepsat mojí ranní rutinu. Dozvíte se něco málo o mé péči o zuby a obličej, ale také tu najdete tipy na snídaně. 

Hned jak ráno vstanu si jdu vyčistit zuby, a používám k tomu dvě různé pasty (ano dvě). Jelikož jsem podědila skvrny na zubech, musím se o ně více starat. Kartáček používám od CURAPROX (super soft), protože mají jemné štětinky, které mi šetří dásně. Mohu vám 100% doporučit pasty od značky SWISS. Bílý obal je zubní pasta, která slouží k šetrnému bělení a vyhlazení zubů. Mohu ze své vlastní zkušenosti říct, že pasta funguje, a viditelné výsledky jsou po cca 2 - 3 týdnech. Tmavě zelený obal je také pasta, která slouží k posílení zubů a ke zklidnění dásní. Obsahuje echinaceu a zelený čaj a pomáhají tak regenerovat dásně. Tu používám na pročištění úst a setření všech dalších nečistot. Zuby mám po této pastě opravdu ošetřené, jsou hladké a na zubech nic necítím. Ještě někdy zuby čistím zubní pastou ELMEX, kterou vám taky mohu doporučit. Se zuby trávím většinou 5 - 6 minut. 

Péče o pleť je důležitá nejen večer, ale také ráno. Přes noc pleť vylučuje další látky, kterých se zbavuji očištěním pleti micelární vodou. Před líčením si vždy pořádně hydratuji pleť, protože ačkoliv to není vidět, někdy dehydratací trpím. Před nanesením makeupu  si omyji pleť, usuším a nanesu minimum krému, které se hned vsákne. A protože jsem teď začala hodně používat tužky na rty a rtěnky, musím i hodně hydratovat rty, na kterých jsou "vrásky" vidět, a po nanesení rtěnek nebo tužek není výsledek tak hezký jako s regenerací.
Tato značka BIORYTHME, je přírodní kosmetika a hlavně vyrobená v České republice (za což jsem ráda!). Našla jsem je na instagramu, kde můžete najít novinky a další zajímavé informace o produktech. 
Krém na levé straně je z bambuckého másla s oleji z granátového jablka a melounových semínek. Druhý krém je z bambuckého a kakaového másla s vůní vanilky. V každém sáčku jsou i ingredience. 
Dalšími přírodními produkty jsou tyto dva balzámky, které jsem si naprosto zamilovala. Jsou v nich rostlinné oleje (chia olej), máslo a vosk. Oba krásně voní (nemají v sobě parabeny). Dávám si ho každý večer před spaním a každé ráno před makeupem na hydrataci. Jak jsem už psala, ráda si dávám viditelnější rtěnky a tužky a díky těmto zázračným balzámům jsou rty vždy o něco hezčí. Vybrala jsem si je s příchutí melounu a jahody. Nejvíce se mi na této značce líbí, že netestuje na zvířatech a je bez parabenů a je 100% vegetariánská. 

A proto, že jsem slibovala i tipy na snídaně (a svačiny), tady jich pár máte. Největším přínosem vitamínů je ovoce. Proto si většinou dělám smoothie (s mlékem). Většinou se mé smoothie skládá z banánů, jahod, malin a borůvek, ale v poslední době jsem si začala přidávat i jablka a mango. Někdy si přidám i kiwi, ale to jen v opravdu malých dávkách (párkrát jsem se z něj už osypala, ale nechci ho vynechávat z jídelníčku). Do smoothie nikdy nedávám cukr, protože ten mi nahrazuje právě ovoce. Další produkt, který najdete v mém smoothie je protein od MYPROTEIN. Jídlo se mi každý den liší, protože mě nebaví si dávat každý den suchou snídani ve formě musli. Určitě byste si zamilovaly slavné "křupáky" mojí kamarádky, která je začala nosit do školy, a od té doby jsou nedílnou součástí i mojí domácnosti. Ráda si je mažu pomazánkovým máslem nebo jen taveným sýrem. Všechny moje snídaně a svačiny se většinou skládají z ovoce a zeleniny, nebo právě ze smoothie. Zamilovala jsem si také proteinové tyčinky od BOMBUS ENERGY, které najdete i v prodejnách Tesco. Jsou dobré a zdravé. 

Jak a co snídáte vy? Napište mi do komentářů! Budu se na vás těšit u dalšího článku. :)

4 komentáře:

  1. Hezky clanek! :) Mam hrozne rada ranni rutiny na YT! :D Zaujaly me ty balzamy na rty, sama strasne trpim na suchou kuzi a supinky, obzvlast ted v zime! Rty se mi ale nedari jydratovat ani behem roku! :( Delala jsem si ted diy prirodni peeling na rty tak snad se trochu vzchopi! (navod je i na blogu)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) strašně se mi líbí design té pečující kosmetiky, je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máme stejný kartáček! :D jinak moc hezké snídaně, já se s tím nikdy tolik nepatlám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne fotky. Hned na to mam chut. ;) ja vetsinou snudam co dum da, ale snazim se musli. Mam rada od Mixitu. No a ted jsem se zamilovala do smoothie, tak asi budu snidat prave to. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!