1/25/2017

OUTFIT #02 Grey coat

Taky někdy úplně zapomenete na něco ve vašem šatníku? Mně se to stává pořád. Jednou z těch zapomenutých věcí byl právě tento šedý kabátek. Kupovala jsem si ho na jaře 2016 v Lindexu v Německu, kde mě vyšel na necelých 500,-, protože byl ve slevách (mám tu někoho, kdo nemá rád slevy?!), a od té doby jsem ho měla asi 4x a pak jsem ho schovala. Našla jsem ho až teď, když jsem přemýšlela, co si vezmu na sebe (většinou na sebe jen něco hodím).
Dnes vám tedy ukážu můj další outfit, který se skládá z již zmiňovaného šedého kabátku z Lindexu, který je lehký a příjemný. Má knoflík na zapnutí a pásek okolo pasu, ale jelikož je opět o jedno číslo větší, zavazuji ho jen na pásek. Super jsou dvě velké kapsy, do kterých toho schovám opravdu hodně. Před dvěma dny jsem si koupila (po měsíci jsem byla nakupovat) tričko z Nextu, které má průstřihy na ramenou, a po stranách jsou rozparky s krajkou. Jelikož mám skoro celý šatník v tmavých barvách, jsem ráda, že jsem našla kousek, který je v zářivě bílé. Mé "obyčejné" džíny jste mohli vidět už v předchozím článku. Koupila jsem je v Zaře za super cenu. Mají roztrhaná kolena a bílé skvrny všude. Kozačky ale v předchozím článku vidět nebyly. Od Vánoc je nosím skoro pořád, a jiné boty ani v této zimě nepřipadají v úvahu. Mají nízký podpatek, což je pro mě velká výhoda, když běžím na metro, protože nestíhám (haha).
V zimě nerada nosím kabelky, které musím nosit v ruce, a proto jsem si vybrala crossbody, které si hodím přes rameno a ruce si mohu schovat do kapes. Mám ji z eshopu jej.sk, značky Nucelle. Brýle jsem si objednávala z aliexpresu, a trošku jsem si připlatila, protože se mi poslední brýle během cca. 1 - 2 měsíců úplně rozpadly (vždy mi stačily jedny brýle na několik let, haha). Možná bych se označila za člověka, kterému je líto vyhodit několik stovek za jeden kus oblečení, a proto tolik nenakupuji. Většinou si koupím něco, co se hodí ke všemu, a můžu to kombinovat skoro se vším, co doma mám. Někdy si ale koupím takovou kravinu, že nevím, k čemu to vlastně budu nosit, a to směřuje k tomu, abych si šla koupit něco dalšího (jsem to ale hlavička, haha). Dřív jsem ani neměla problém si něco vybrat, ale postupem času se každému vkus vytříbí, a začne si vybírat jen "pár" kousků a líbí se mu jen opravdu málo věcí. Myslím, že už patřím právě mezi ty, kterým se už nelíbí všechno, a vybírají si (líbí se jim) opravdu minimum. Proto mám také plné skříně, a nosím 1/10 z toho všeho.

Jak to máte vy, a co rádi nosíte vy v zimě? Napište mi do komentáře! :)
Za 14 dní se můžete těšit na nějaký článek s fotkami z hor, a na youtube kanálu bude určitě nějaké video, které už dlouho plánuji, takže doufám v nějaký vlog. Napište mi do komentáře! :)


11 komentářů:

  1. veľmi veľmi veľmi pekné :) v jednoduchosti je skrátka pravá krása!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  2. Tento kabát je veľmi pekné a tebe fakt svedčí :) Ja tiež zabúdam v šatníku kopu vecí, hlavne zimné bundy :D lebo to mám v inej skrini :D
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit, moc se mi líbí a musím uznat, že kabátek si sehnala za suprovou cenu. Jinak mě moc zaujaly tvoje vlasy, máš hezkou barvu a vypadají úžasně :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) vlasy jsem měla dříve v ombré, poté na tmavší hnědou, a teď se mi barva ppmalu vymývá, a je z toho toto :)

      Vymazat
  4. Ty jsi opravdu kráska :) moc se mi outfit líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší, vypadá to všechno skvěle pospolu :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!