1/22/2017

HAIRFIX

Hezkou slunnou neděli všem!

Po půl roce jsem se rozhodla napsal další článek , ve kterém budou hrát hlavní roli vlasy. Pokud si z předchozího článku pamatujete, mé vlasy dostávají skoro každý den zabrat (skoro každý den si vlasy žehlím, protože jsou zohýbané nošením gumičky), a proto jsem se rozhodla jim trochu ulehčit a začala jsem používat "hairfix" gumičky

Máte na výběr z opravdu mnoha druhů, a určitě si najdete typ gumiček přesně pro vaše vlasy. Tyto gumičky vám netrhají vlasy, drží je v pevném culíku a  neohýbají je (šetří je). Líbí se mi, že jsou gumičky voděodolné, takže je můžete nosit do bazénu. 

Můžete si na eshopu vybrat z několika variant, které jsou přímo na různé typy vlasů. Na fotce můžete vidět CRYSTAL - Dark Blue, CRYSTAL - Bubblegum a CRYSTAL - Coral. Tento typ gumiček je pro husté vlasy. Dále mám z typu SOLID - Light Blue, které jsou také pro hustější vlasy a poslední COOL - Light Pink, která je pro normální nebo méně husté vlasy. 
Najdete tu ale i další typy, které se vám určitě zalíbí. Jsou tu kolekce jako je BOW  a SOFTIE. Typ Bow je na stejné bázi jako ostatní gumičky, jsou jen o něco hubenější a zdobí je mašle (jak napovídá název). Typ Softie se mi opravdu zalíbil, a měl by se spíše jmenovat "cutie" (haha). Jsou už na jiné bázi ale jsou o to zajímavější. 
Pokud byste měli o některé produkty zájem, dostala jsem pro vás 10% slevu na všechny produkty, které na eshopu najdete :) Stačí mě sledovat na instagramu a při objednávce zadat kód "sju_mar".

2 komentáře:

Díky za vaše komentáře!