5/25/2017

What is on my Egypt bag?

Hezký čtvrtek všem!

Protože zanedlouho (4.6.) odjedu do země nezemě (Egypta), rozhodla jsem se pro vás sepsat, co všechno si vlastně beru nebo neberu sebou. Ačkoliv vím, že je léto, a některé slečny (možná i kluci? haha) jsou proti používání makeupu na dovolené, já jsem pravý opak. Mám ráda, když o sebe pečuji a nejraději bych si sebou sbalila vše, co doma mám. Protože jsem ale omezena hmotností kufru nebo zavazadla, asi by to neprošlo.

 V létě se o pleť starám stejně jako v zimě. Snad pokaždé (nemusím být ani u moře) se spálím první den, a dalších pár dní trpím. Proto jsem se rozhodla si pořídit opalovací mléko s SPF 50, které by mě mělo uchránit. Ačkoliv není voděodolné, skládá se z bambuckého másla, makadamiového oleje a panthenolu. A protože se znám, a někdy budu líná se namazat, našla jsem sprej po opalování, který má chladivý účinek. Jako pečující kosmetiku si beru dvousložkový odličovač od Clinique, který se v poslední době stal mým oblíbeným, a odlíčí opravdu vše. A abych byla stále hydratovaná, vybrala jsem si známý tělový krém od VS. Nádherně voní, a vydrží dlouho.



A jaká je moje makeup rutina na dovolené? První věcí, bez které se neobejdu je duo stínů na obočí od Nyxu. Pokud mě sledujete, víte, že jsem bez obočí, a nerada chodím bez něj. Co by to bylo za léto bez dlouhých řas díky voděodolné řasence od Bourjois, která vám vydrží i ve vodě? Aby byl letní look celý, povezu rozjasňovač od Nyxu, který je mimochodem velká pecka. No a třešničkou na dortu jsou Nyx Butter na rty. Miluji barevné rtěnky, a tyto jsou kvalitní, a za super cenu.

Co si balíte na cesty vy? Dejte mi vědět do komentářů! :)


8 komentářů:

Díky za vaše komentáře!