6/23/2017

Egypt outfit

Konečně jsem doma z dovolené, a mohu se s vámi podělit o zážitky z Egypta z Marsy Alam.
Ačkoliv jsem chodila většinu času jen v plavkách, mám pro vás jeden tip na nádherné šaty, které jsem nosila skoro pořád.


Šaty jsem si naprosto zamilovala. Ačkoliv jsem se bála materiálu a zda mi vůbec přijde to co na obrázku, byla jsem mile překvapena! Přišly mi nádherné lehké letní šaty s rozparkem na straně (což je pro mě jako dělané), a s řetízky na ramena. Objednávala jsem ze stránky www.manzara.cz, kde najdete nejen tyto šaty, ale plno dalších nádherných kousků, které stojí za to! 

Šaty můžete využít nejen u moře, ale také na společenské akce, nebo jen tak na večeři. Mají nádhernou sytou barvu, zlaté detaily. Horní část šatů je vzdušná a nepřiléhá k tělu (můžete si jí přizpůsobit), spodní díl šatů je na tělo, a zvýrazňuje snad vše. 



Eshop www.manzara.cz je jedním z mála eshopů, kde jsem s oblečením spokojená a mohu ho vynosit. Najdete tu nejen společenské a plesové šaty, ale také nádherné svatební šaty a další pěkné kousky. 




3 komentáře:

Díky za vaše komentáře!