5/20/2017

Summer essentials w/ cosmetics

Jak už asi víte, jsem blázen do kosmetiky, a ráda zkouším nové produkty. Pokud můj blog sledujete, určitě jste zaznamenali mé wishlisty, a sáhodlouhé seznamy produktů, které bych chtěla. Nedávno se mi poštěstilo, a já jsem si konečně něco koupila. Ptáte se co? Tak to se hned dozvíte!

Dlouho jsem se rozhodovala, co si chci objednat, a aby to bylo něco, co budu používat. Nakonec jsem se rozhodla pro všechno tohle, co na fotce vidíte. Jsem šílenec, já vím. Už opravdu dlouho jsem pokukovala po Pink Bouquet od Moschina. Je to nádherná květinová vůně, která vydrží. Vzhled flakonku dodává parfému sladkou tečku. Little perversions už na eshopu nenajdete, protože je vyprodané. Jedná se o kosmetickou sadu od Urban Decay, ve které se skrývalo mnoho produktů. Tužka na rty 24/7, která vydrží vždy vše, lip junk, který dle mého zvětšuje rty (znáte ty mentolové balzámky, které vám zvětší rty? tak to je ono), mono stín Mushroom, a navíc jsem dostala krásnou kosmetickou taštičku. Posledním kouskem je Lip Gloss by Nars, ze kterého mám smíšené pocity, a nevím, zda mi barva sluší. Lesk je ale kvalitní a pěkně hydratuje.

Co si nejvíce přejete vy? Napište mi do komentáře! :)

2 komentáře:

Díky za vaše komentáře!