5/05/2017

Summer essentials

1. DESTINACE
Jsem člověk, který si vybírá dovolenou podle toho, jak destinace vypadá. Ačkoliv jedu do ciziny "jen" na dovolenou, chci si jí maximálně užít, a vytěžit z toho co nejvíce. Poslední dva roky se mi ale nepoštěstilo nikam vyletět, protože mi do toho vždy něco vlezlo, nebo jsem nechtěla letět sama. Tento rok už ale plánuji, kam poletíme. Mými oblíbenými destinacemi jsou Řecko, Španělsko a Itálie. Jsem zvyklá jezdit na poslední chvíli, protože je pro mě stresující, když už vím termín odletu, a stále něco nakupuji. Věřte mi, je opravdu lepší koupit dovolenou na poslední chvíli a letět za dva dny, protože zbytečně neutratíte peníze za kraviny, které ani na dovolené nepoužijete.

2. PLAVKY
Plavky neodmyslitelně patří k dovolené, a nerada nosím celou dovolenou jedny plavky. Proto vozím dvoje, někdy i troje plavky na 10 dní. Někdo si můžete ťukat na čelo, ale jsem radši, když mám na výběr, a každý den si můžu vybrat podle toho, jak se zrovna cítím. Tento rok jsem nakupovala na eshopu www.manzara.sk, kde mají opravdu krásné kousky, které nebudou mít všichni. Všechny tyto kousky najdete právě na eshopu, kde mají mimo jiné i další oblečení na pláž, které se vám budou určitě líbit.  Jedny plavky již z tohoto eshopu mám, a nemohu jim nic vytknout. Jsou kvalitní a za příznivou cenu. Navíc po zadání kódu NEW5, dostanete 5% slevu na všechny jejich kousky. Takže pokud budete shánět kvalitní plavky, které nebude mít každá druhá, stačí mrknout na kategorii plavky na eshop.

3. KOSMETIKA



Protože mám většinu času bezproblémovou pleť, nepotřebuji tolik kosmetiky. Vybrala jsem proto jen to důležité. Péči potřebujete každý den, a já zvolila sadu od  Clinique. Je to cestovní balení, které se vám vejde opravdu všude. Favoritem mezi řasenkami je pro mě Roller Lash od Benefitu, a řasy jsem neměla nikdy krásnější. Co na léto za vůni? Body od Burberry je jednoznačná volba. Krásná a dlouhotrvající vůně v krásném a jednoduchém flakonu. Z kosmetiky tu mám sadu rozjasňovačů Strobe Lighting od Makeup Revolution. Opálená pokožka pak bude vypadat lépe, a i já se potom cítím jinak. V létě je jasnou volbou barevná rtěnka, a proto tu pro vás mám tip, a tím je Retro Luxe od MR. Ještě jsem ji neměla možnost vyzkoušet, ale vypadá opravdu skvěle.

Co na dovolenou potřebujete vy? Napište mi do komentářů!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!