4/18/2017

Monday rutine - basic makeup

Krásný den všem!

Určitě máte stejně jako já dny, kdy vás vůbec nebaví se malovat, ale stejně musíte. Dnes vám představím pár mých pomocníčků, se kterými vyčaruji rychlý ranní makeup, a nestydím se pak vyjít ven.

Bez čeho nikdy nevyjdu ven je mé obočí. Kdo mě sleduje na youtube ví, že mám opravdu světlé obočí (není vidět, ale je tam! haha) a bez něj se necítím. Ani mi tolik nevadí, že vypadám na 16, nebo že i ve svých 21 letech musím ukazovat občanku, ale pocit je prostě pocit (určitě to znáte). Používám tužku, stín a gimme brow od Benefitu na zvětšení hustoty. Můj velký poklad je Roller Lash, který mi prodlužuje řasy, a Hoola bronzer, bez kterého bych se už asi neobešla. Nejoblíbenější highlighter St. Moriz ve světlé barvě. Ačkoliv píši bronzující, já ho mám jako rozjasňovač, a svou funkci plní skvěle. Eos asi ani nemusím představovat, protože máte doma alespoň jeden. Hydratuji ráno, během dne (pokud nemám rtěnku) a večer po odlíčení. Posledním kouskem je pudr, kterým všechno zafixuji, a můžu jít do města. 

Co používáte vy, když chcete rychlý makeup, který vám vydrží? Napište mi do komentářů!

1 komentář:

  1. Veľmi pekná fotka :) Ja v poslednej dobe používam len ceruzku na obočie a špirálu, no chcela by som nájsť nejaký vhodný make-up na moju pleť. Eos mám aj ja a momentálne mám zálusk na bledoružový :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!