4/14/2017

"MUST HAVE LIST" for April

Hezký pátek všem!

Jelikož začal nový měsíc, rozhodla jsem se sepsat další inspiraci (jak pro mě, tak i pro vás). Protože se poslední dobou počasí mění z hodiny na hodinu, do fashion listu jsem zařadila 3 bundičky. Mým prvním tipem je koženka (kterou jsem si koupila na tamsin.cz). Mám z ní opravdu velkou radost, protože je to po dlouhé době, co se mi nějaký kousek oblečení líbí. Dalším kouskem, který jsem si koupila, byl tělový kabátek (který jsem objednávala také z předešlé stránky). Oba kousky jsou značky "missy empire", které jsou kvalitní, a stojí za to. Poslední bundou je khaki větrovka, kterou stále zatím nemám (haha, zatím). Stále pokukuji po nějakém bomberu právě v khaki barvě. Velkým trendem se teď staly batůžky, a já nejsem výjimkou které by se batůžky nelíbily. Líbí se mi spíše minimalistické tašky, a právě proto se mi líbí i crossbody, která je bez ozdůbek. Také jsem si zamilovala značku Liu Jo, od které mám od Vánoc kabelku, a nemohu si stěžovat na kvalitu a provedení. Kšiltovky jsou teď v poslední době také in, a mně nesmí chybět. Stále jsem ale nenašla kšiltovku, která by mi seděla, a která by se mi líbila. Mým oblíbeným kouskem jsou slip-ony a botasky. Doma už mám několik slip-onů, a nemůžu si vynachválit například ty od Vans. Pokukuji ale po pudrových z Guessu, které jsou v tuto chvíli ve slevě. Dalším párem jsou (jak jinak) khaki botasky Nike. Tyto mám už ve fialové, a boty nosím na denní nošení (ne na běh). Jsou pohodlné, a pokud sháníte botky, které vydrží a budete mít pohodlí, rozhodně doporučuji Roshe runy. Posledním kouskem z fashion listu je košile s výšivkami. Já je opět naprosto miluju, ale košile mi nesluší (nebo jsem spíše nenašla nějakou, která by mi seděla). 
Co se týče kosmetiky a doplňků, hledám na jarní / letní období něco, co opravdu využiji (jak mě znáte, koupím všechno, co vidím). Na duben jsem si vyhlédla 3 voňavky, které mají jak krásné flakonky, tak i nádherně voní. Jsem člověk, který si vždy koupí vzorečky, a až pak se rozhoduje, co nejlépe voní. Neumím přijít do parfumérie, a hned si vybrat jaký parfém si koupím. Jelikož jsem na květinové a sladké vůně, žádné kořeněné krásky se tu nedočkáte. Marry Me! od Lavinu je svěží jarní vůně, která mi vydržela cca 4 - 5 hodin.  Princess od Very Wang je sladká, voní po vanilce a čokoládě, je intenzivní a vydrží cca 5 hodin. Candy od Prady určitě znáte už podle krásného flakonku. Sladká květinová vůně, která vydrží opravdu dlouho. V poslední době jsem opět začala pálit vosky od Yankee Candle (mám doma summer scoop) a když zajdu někam do obchodu, kde YC prodávají, všechny svíčky očuchám, protože už potřebuji nové, a jsem stále nerozhodná, které koupit. Jako další plánuji koupit pink sands, po které už dlouho pokukuji. Nesmí tu také chybět lesky a rtěnky. Chubby Stick od Clinique už bude brzy můj, a já stále nevím který odstín. Mým posledním objevem je Chacha tint od Benefitu, se kterým jsem většinu času na focení looků líčená.  


2 komentáře:

  1. Máme dost podobný MUST HAVE, rozhodně,co se týče oblečení"

    OdpovědětVymazat
  2. To oblečení je opraveu úžasný. Potřebovala bych taky nějakou kšiltovku :D

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!