5/05/2017

Tip na dárky pro vaše maminky


Protože se už rychlostí blesku blíží svátek matek, rozhodla jsem se pro Vás sepsat inspiraci na dárky. Protože i já sama jsem neměla tušení co vybrat, nakonec mám pro vás pár tipů, co by mohly vaše maminky ocenit.

Jelikož je moje mamka stejná jako já, miluje svěží letní vůně. Pokud jste i vy stejné, doporučuji Black Opium od YSL, nebo Chloé. Jsou to krásné dlouhotrvající vůně, které vám i dlouho vydrží. Mary - Lou Manizer je můj favorit, a určitě bych ho doporučila těm, které víte, že se vaše maminka maluje (má by to jistě nevyužila). The Balm je velmi kvalitní kosmetika s úžasnými obaly. YSL nemá jen krásné vůně, ale i kosmetiku. Sada Touche Éclat je pro ty z vás, které chcete mít perfektní oči a bezchybný obličej. Sada obsahuje korektor a řasenku. Posledním tipem je řasenka Collistar, která plní vše co má. Skvěle natočí a prodlouží řasy.

Jaké tipy máte vy na dárek pro vaši maminku? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!