6/06/2016

Peču s "Gábi v kuchyni"


Hezké pondělní odpoledne všem!

 Protože jsem přijela po týdnu domů (do Prahy), začala jsem prohlížet facebook a instagram. Do oka mi padla 27 letá slečna, která jak jsem zjistila bydlí kousek od mého rodného města. Když jsem rozklikla její instagram, myslela jsem, že asi umřu hladem! Tolik jídla, plno receptů... to pro mě byla výzva. Proto jsem si vybrala něco, co mi připomíná ITÁLII a její dobroty.

CAPRESE KOLÁČ


Těsto:
150 g celozrnné pšeničné mouky
75 g másla
4 lžíce studené vody
Další:
1x mozzarella
10 - 15 cherry rajčat

Ingredience zapracujeme do sebe, a těsto po zpracování zabalíme do potravinové folie a dáme na 30 minut odležet do lednice.

Po 30 minutách těsto rozválíme a formu vyplníme a propícháme těsto vidličkou. Formu s těstem strčíme do rozpečené trouby na 170° C na 45 minut.

Mezitím, co se nám těsto peče si omyjeme rajčata s mozzarellou a nakrájíme je na tenké plátky. Po 45 minutách, těsto vyndáme a těsto vyplníme plátky mozzarelly a rajčat. Já jsem rajčata nekladla na sebe jako Gabča, ale dávala jsem řadu rajčat a řadu mozzarelly a tak jsem opakovala celý postup dokud mi nedošly ingredience. Vše jsem ještě posolila a popepřila a dala na 25 minut zapéct na 170 C.

Pokud byste chtěli i vy něco dobrého a zdravého, stačí se podívat na facebook nebo instagram, kde má Gabča plno receptů a tipů na dobrá jídla!

4 komentáře:

Díky za vaše komentáře!