6/05/2016

#3 INSTAGRAM



Jak jsem slibovala, je tu další instagramový díl. Tentokrát jsem se zaměřila na zahraniční instagramerky, a že bylo opravdu z čeho vybírat. Proto jsem se rozhodla tento díl znovu rozdělit na dva.

Luanu Silvu jsem začala sledovat nedávno, ihned jsem si zamilovala její fotky. Jedná se o německou blogerku, jejíž BLOG je psán v němčině, a ačkoliv Vám ho google překladač přeloží, nebude to slovo od slova, což je pro mne jako pro "antigermanistu" velká škoda. Její blog a instagram je především o módě, o outfitech, kosmetice a o DIY. Mimojiné má ale také svůj vlastní eshop, kde si i vy můžete koupit oblečení. Odkaz najdete ZDE.





Eirininy fotky naprosto zbožňuji. Dlouho jsem hledala někoho, kdo bloguje o interiéru a designu, a právě Eirin je ta pravá. Je to 21 - letá blogerka, která se zajímá o především o módu a design ale i o kosmetiku. Velkým plus je, že ačkoliv píše ve svém rodném jazyce, hned vedle má anglický překlad, což je pro mě a určitě i pro ostatní velký klad. Málem jsem umřela, když jsem viděla její nový dům. Pokud máte rádi minimalismus a líbí je Vám jednoduchost, Eirin je pro Vás na sledování jak jejího instagramu tak blogu ta pravá! 





Pod jménem ivanikola se skrývá 19 letá blogerka jménem Iva Nikolina Juric, která bydlí v Německu. Patří do první pětky mých nejoblíbenějších instagramových profilů, a srovnala bych ji s gretkou, kterou jste mohli vidět v prvním díle instagramu. Její blog najdete ZDE, a ačkoliv píše v němčině, některé části má i v angličtině. Zajímá se na blogu především o kosmetice a módě. Ivanin instagram sleduji také kvůli inspiraci na makeup a také kvůli dostupným věcem, které si kupuje. 







Pokud milujete květiny jako já, tak Vám mohu vřele doporučit tento profil, kde přibývá každý den tolik květin, že se ani nestačíte divit. Mnohem více fotek v lepším rozlišení můžete najít na stránkách aplikace VSCO. Pivoňky, růže nebo tulipány, to vše můžete najít na jednom profilu této šikovné slečny. 











Další z mých nejoblíbenějších instagramových profilů. Protože jsem se snažila vybírat instagramerky, které píšou i blog, ani tato není pozadu, a toto léto se můžete těšit na její blog. Její instagram se skládá především z módy a nových kousků a také z kosmetiky. Můžete se ale také nechat inspirovat cestami do zahraničí a kam jet na prázdniny v létě.  






V příštích pár dnech se můžete těšit na další tipy, koho na instagramu sledovat! Zuzka

6 komentářů:

  1. Pěkný slečny :) Jako chlap bych si dal i říct :))

    Na závěrečnej díl přichoď i svůj vlastní instagram. Když tomu přidáš i nějakej vtipně laděnej koment proč tě sledovat, mohl by se někdo chytnout :)

    Lamičův blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem se dostala k tomu ti odepsat! :D v příštím díle se můžeš těšit na poslední pětku zahraničních instagramerek, a pokud bude opět velký ohlas, tak tyto články budu dělat více, a možná tam dám i svůj :)

      Vymazat
  2. Strašně ráda sleduju ty norky a švédky, jsou opravdu zajímavé. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ale zjištuji, že hodně "instagram-blogerek" a hlavně krásných je z německa! :)

      Vymazat
  3. Souhlasím s Katkou, já ty norky miluju! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!