6/11/2016

Krása v maličkostech



Ahoj všichni!

Jak už asi víte, (ti kdo mě sledují na instagramu) budu psát o mém novém přírůstku do rodiny náramků (že jich je hodně haha). Jedná se o značku AMONI PARIS. Narazili jsme na sebe na instagramu, a hned se mi zalíbili. Na stránkách mají výběr z 10 různých kombinací, a já se zamilovala do této.

Vybírala jsem si mezi třemi různými náramky, a nakonec zvítězil krasavec na obrázku. Je to kombinace matné černé, zlaté se vzorem a khaki barvy. Vybrala jsem právě tento, protože mi přišel nejzajímavější a na ruce nepřehlédnutelný. Velké plus náramku je, že není na klasické zapínání, ale je šňůrkové, a tak jste si jistí, že se Vám náramek nerozepne a nespadne z ruky. Je také fajn, že je těžší než normální náramky, a tak víte, že něco na té ruce máte. Také se mi líbí krabička, do které si každý večer náramek ukládám. Byla jsem také spokojená s eshopem, se kterým byla rychlá domluva a náramek jsem měla doma po dvou dnech. Náramky NEJSOU jen pro holky, ale taky pro kluky!

Pokud hledáte zajímavý doplněk k outfitu, stačí se podívat na eshop, a vybrat si. Kdo by se chtěl podívat, k čemu nosit náramek, mrkněte na instagram.

Hezký zbytek soboty všem! Zuzka

5 komentářů:

Díky za vaše komentáře!