3/27/2016

DIY - EASTER RABBIT



Hezkou VELIKONOČNÍ NEDĚLI všem!

Protože jsem zavítala po dlouhé době domů, a na autobusové nádraží mě vyzvedla babička, po cestě k mým rodičům domů jsme objely krámy. A protože bydlíme v maloměstě, stavily jsme se v KIKU, kde měli výprodeje dekorací na Velikonoce. Nakoupila jsem tam plno věcí, a ani ne za stovku.
Jednou z věcí byla tato silikonová forma na králíčka, za kterou jsme dali 55,-. A proto, že se blížily Velikonoce, napadlo mě DIY, a to ve formě dalšího receptu.

PRODUKTY NA TĚSTO
(třené těsto)

Máslo: 200g
Hladká mouka: 200g
Cukr: 200g
Vejce: 4 (ccay 200g)
Kypřící prášek: 1ks
Sůl: špetka
Citron: 1/2 bio (použijte normální)


PŘÍPRAVA

1) Smícháme máslo (cca. 20 minut před přípravou ho vyndejte z lednice), vejce, cukr a sůl
2) Nastrouháme kůru z citronu, vylisujeme šťávu a přidáme do směsi
3) Kypřící prášek přimícháme do hladké mouky a prosejeme do těsta
4) Všechno dobře promícháme, a můžeme na zjemnění přidat ovoce, ořechy, nebo něco dle Vaší chuti
5) Formu naplníme těstem, a dáme do trouby na 180° (dolní i horní ohřev) na 45 - 60 minut.
6) Koláč po upečení necháme vychladnout a potom jej uvolníme z formy a vyklopíme.



A takhle vypadal náš výtvor. Protože mám doma malého brášku, pomáhal mi se zdobením,  a musím říct, že se nám povedl (nebo si to myslím jen já? haha).

Co děláte o Velikonoce vy? Pečete taky? A peče někdo jako my něco jiného než beránka?

Budu se na Vás těšit u příštího článku, Zuzka!

10 komentářů:

  1. Jé, to vypadá neuvěřitelně hezky a roztomile. :) My na Velikonoce pečeme klasicky berana-ale ten je většinoou bez hlavy, protože se rozpadne- a pak také děláme mazanec. :) Jinak nic takového jako vy nepečeme, ale snad někdy příště. :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme letos zvolili právě zajíce, než beránka, protože vždycky vypadá jako anorektik :D ... Ale zkuste někde koupit silikonovou formu, ze které to jde snadno :)
      Díky za komentář, a určitě se k tobě mrknu! :)

      Vymazat
  2. jéé ten je kráásny ! Ja mám podobnú formu, no tento rok som ju nijako nevyužila :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) to je velká škoda! Děkuji za komentář, a určitě se k tobě mrknu! :)

      Vymazat
  3. Formu mám doma také, ale tento rok jsme jí nevytáhli, a dali přednost beránkovi a mazanci :) a zajíc se moc povedl a máte ho krásně nazdobeného :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!