4/01/2016

HAUL - bonprix box



Ačkoliv za okny prší, i tak Vám budu přát krásný pátek!

Protože je dnes APRÍL, rozhodla jsem se pro Vás napsat recenzi. Jak jste už mohli v názvu článku přečíst, bude se jednat o oblečení a doplňky právě od BONPRIXU. Protože jsem dostala možnost si od nich vybrat pár věcí, neváhala jsem, a hned jsem nakoukla na jejich stránky. Tam můžete najít oblečení jak pro ženy, tak i pro muže, děti, ale i dokonce bytové doplňky. Všechny věci, které jsem si objednala uvidíte v OUTFITECH, které budeme fotit v neděli. Abych už déle nezdržovala, můžeme začít.


XXL ETNO ŠÁL

 Představuji Vám nejlepší kamarádku za tento měsíc březen. Jedná se o dlouhou (180 cm) šálu, která je teplá, neprofoukne a konce zdobí třásně. Vybrala jsem si ji kvůli barevnosti, a hlavně proto, že jsem doma žádnou pořádnou šálu neměla. 

Odkaz na šálu najdete ZDE.





SCUBA - šaty s krajkou

O těchto šatech značky Bodyflirt jsem měla plno pochybností. Jelikož si vždy na internetových obchodech čtu recenze, četla jsem je i u těchto šatů, a jsem ráda, že jsem na špatné recenze nedala. 
Objednala jsem si je v černé barvě, velikost 38, jsou mi po kolena, ale klidně bych mohla mít i menší. Mají krajku jak na přední tak zadní straně výstřihu, a ačkoliv nemají začištěné lemy, vypadají skvěle, a nikde se nic nepáře. 
Na stránkách si můžete vybrat hned z několika různých barev (červená, světle růžová, ...). 

Odkaz na tyto krásné krajkové šaty najdete ZDE.




BALERÍNY by JOHN BANER jeanwear

Protože bot není nikdy dost, objednala jsem si tyto černé balerínky od Johna Banera. Jsou z umělé velurové kůže, ale i tak vypadají opravdu skvěle. Dají se nosit jak na společenské akce (plesy, apod.), tak i jen tak na procházku po městě. Jsou opravdu kvalitní, dají se snadno očistit a především jsou pohodlné.
Opět máte na výběr ze tří různých barev (černá, lososová a koňak).
Další zprávou je, že stojí 249,-, což je skvělá cena.
Odkaz na tyto baleríny najdete ZDE


POLOBOTKY RAINBOW

Jak jsem psala, bot není nikdy dost, a proto tu jsem s dalším párem. Jsou to tyto modré espadrilky, které jsem si také zamilovala. Ačkoliv se zdá, že jsou to jen obyčejné nazouváky, tak zdání klame. Mají slaměné zdobení u podrážky, a snadno se nazouvají. Mají nízký podpatek, takže Vás nebudou bolet nohy z dlouhých procházek v těchto botkách,
Na stránkách je opět výběr ze dvou barev (denim a béžová).

Odkaz na tyto espadrilky najdete ZDE.



BALERÍNY BPC

Slibuji, už opravdu poslední boty. Tyto balerínky jsem vybrala kvůli aplikaci. Na noze vypadají opravdu krásně, a také se krásně nosí. Ačkoliv jsem je ještě neměla možnost vytáhnout ven, doma se mi v nich chodilo dobře. 
Jako u každého kousku si můžete vybrat z několika barev (béžová, černá, indigo).

Odkaz najdete ZDE.



Strečové džíny SKINNY

Jako další jsem chtěla vyzkoušet džíny. Dlouho jsem sháněla všude možně tmavě modré džíny, které budou mít hubené nohavice, a proto jsem si vybrala tyto. Objednávala jsem svoji velikost (38), ale nakonec když jsem kalhoty zkoušela, došlo mi, že jsem si mohla vzít o číslo menší. Kalhoty sedí v pase, ale nohavice už nebyly tolik úzké, jak jsem si představovala. Materiál je ale kvalitní, a džíny bych i tak doporučila. 

Najdete je v odkazu ZDE.









Tričko s krátkým rukávem BPC

Posledním kouskem z mé objednávky je toto tričko s kytkovaným potiskem. Vybrala jsem si ho, abych ozvláštnila můj tmavý šatník. Není upnuté, a proto si ho můžete jen tak zastrčit za kalhoty, a nebo ho nechat jen tak. Je z příjemného materiálu, nikde nekouše, a klidně ho mohu doporučit. 

Odkaz na tričko najdete ZDE.





Pokud se Vám některý z kousků zalíbil nebo sháníte poslední kousky na jaro / léto, stačí se podívat na stránky www.bonprix.cz, kde toho najdete mnohem více. V příštím týdnu se můžete těšit na outfity.
Zuzka!

12 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí asi hned ten šál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botky vypadají opravdu dobře. Hlavně ty balerínky s aplikací :). Super recenze, na stránky se mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty černé šaty a černé balerínky jsou super. Moc se mi líbí věci, co sis vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem si objednávala šaty, a musela jsem je vrátit, protože to byl špatný materiál..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš se podívat také někdy na recenze k oblečením :) je to lepší a jistější :)

      Vymazat
  5. Koukala jsem na šálu, a je snad velká jak deka :D ... Musím souhlasit, že věci sis vybrala hezké, a taky budu potřebovat botky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky se nosí pěkně a jsou pohodlné :) můžu je jen doporučit :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné věci, líbí se mi hlavně boty a šaty :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!