4/09/2018

OUTFIT #10 - Black jeans and boho blouse

Pěkné pondělí všem!

Nový začátek týdne je tu, a s ním i nový článek. Taky jste rádi, že je konečně alespoň trochu teplo a svítí sluníčko? Já jsem se na tohle období těšila. Protože tu dlouho nebyl žádný outfit, rozhodla jsem se vám dnes ukázat mé novinky v šatníku. 


Jelikož bylo krásné počasí, a já jsem svůj dopolední outfit moc    neodhadla (šíleně jsem se pařila), nakonec jsem na sebe hodila první   věc, kterou jsem našla, a utíkala na metro, abych stihla schůzku s Luckou, kterou už určitě znáte z jejího blogu

Sešly jsme se na zastávce Jiřího z Poděbrad, která je známá spíše jako "kavárenská kolonie". Měly jsme plán se projít, posedět v parku a    možná něco nafotit, ale nakonec jsme spolu byly snad celé odpoledne,   a já se vrátila domů až večer. 

Na sebe jsem hodila při rychlém převlékání lehkou halenku v boho   stylu z Lindexu, černé koženkové kalhoty anglické značky Missy Empire, kterou najdete na mém oblíbeném eshopu Tamsin, a koženku (kterou už ani nevím, odkud mám). Crossbody mám značky Nucelle a boty Replay

A jelikož jsem psala, že jsme dorazily domů až večer, neskončilo naše setkání jen u šíření dobré energie (čti u drbíků v blogerský sféře), ale došly jsme až ke kavárně, kterou jsem si na první dobrou zamilovala. Doufám, že se bude líbit i vám tak jako mně, protože je to opravdu nádhera

Jsem ráda, že jsem se do Prahy přestěhovala, protože bych neměla tolik možností, a možná bych se ani nedostala k blogování, které je jednou z mých oblíbených zálib. Ale zpátky ke kavárně.

Jedná se o Spižírnu, kterou najdete na Vinohradské (pro neznalé - kousek od OC Flora). My s Luckou jsme po cestě narazily úplnou náhodou ještě na další dvě kavárny, které brzy taky plánuji navštívit. Hádejte, co mě do kavárny nejvíce táhlo. Určitě jste si už podle fotky všimly pomalovaných zdí. Byl to přímo ráj pro oči, samý detail. Planovaly jsme nejíst, ale jelikož už bylo kolem 6 a hlad nás přemohl, rozhodly jsme si objednat (udělaly jsme dobře). Quesadilla (kuřecí maso, sýr a baby špenátek) byla vynikající, a studený nápoj (prý z kávy a citrusů) byl naprostá bomba. Taky nás obsluhoval moc milý pán, který byl plný pozitivní energie (to čti tak, jak je psáno) a zvedl úroveň kavárny o dalších x % nahoru. Proč nejsou všichni tak milý, sakra? 

Doufám, že se vám moje dnešní outfitové a možná i trochu kavarénské OOTD líbilo, a budu se na vás těšit u dalšího článku! 





1 komentář:

Díky za vaše komentáře!