3/26/2018

Saturday & Easter Náplavka markets

Pěknou neděli vám všem!


Rozhodla jsem se sepsat další díl toulek po Praze, a dnes to bude Náplavka a sobotní trhy. Taky si vždycky něco naplánujete, a pak z toho vždycky sejde? Jo? tak to se mi stává 70% času. Plánovala jsem si, že v sobotu zajdu na trhy (hned ráno - kvůli kytkám) a pak na snídani / oběd do nějaké kavárny (chtěla jsem do Spižírny). Nakonec jsem se na trhy dostala až kolem 12 hodiny (a to jsem vstávala v 8). Nechtějte vědět,    proč to trvalo tak dlouho. Na trzích už bylo šíleně moc lidí, a já to tak nesnáším! Jsem ráda mezi lidmi a ráda chodím na různé akce a eventy, ale vždy je tam prostor (osobní prostor). Nemám ráda, když se musím prodírat mezi lidmi, dávat pozor, jestli někdo náhodně nezastaví   abych do něj nenarazila, nebo aby do mě náhodou nenajela aktivní maminka s kočárkem, která nemůže pomalu a klidně projít. Ale s tím jsem měla asi počítat (proto jsem chtěla jít hned ráno). Hned ze začátku jsem narazila na stánek s makronkami a čokoládou. Nikdy jsem si makronky nekupovala, a tady vypadaly tak krásně! Nakonec jsem si          4 vzala (malinu, mango, pomeranč a lesní směs). Makronky byly z    "Choco Cafe". Jedná se o dvě kavárničky (Liliová 4 / Betlémské náměstí 8), kde prodávají nejen makronky, ale i různé druhy tabulkových čokoládek a pralinek, a hlavně krásné dortíky (můžete si objednat i na zakázku). Makronky jsem si doma snědla a byly vynikající! Další zastávka byla u stánku "Kytky od Pepy", kam chodím snad pořád (ve čtvrtek jsou na Náměstí republiky). Jelikož už bylo pozdě, většina kytek byla pryč, ale ještě jsem si ukořistila 5 červených tulipánů (16,-/ks) a 10 narcisek (39,-/svazek). Nakonec jsme trhy prošli zase na začátek a vydali se k tramvaji. Nakonec jsem si objednala z oblíbené mexické restaurace Sabroso hamburger v tortile, a snědla ho trošku na prasáčka v posteli u filmu


I takový může být život blogerky.

Kytky od Pepy
DIÁŘ - LOVE&STORY / BRÝLE - MARC JACOBS / MAKRONKY - CHOCO CAFE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!