10/07/2017

September essentials

Člověk by si měl dělat radost ne?

Já si ji dělám poslední dobou snad každý den. Ať už jídlem, nějakou kosmetikou, zkouškou šatů na focení nebo i oblečením. Protože jsem neměla školu a začala jsem si vydělávat, začala jsem si toho i více kupovat (to je jasný, ne?). Dnes uvidíte pár kousků, které jsem si oblíbila nebo koupila za září.

Nedávno mi domů přišel balíček z www.notino.cz, kde jsem našla nádhernou paletku od BH Cosmetics. Jedná se o paletku "Bronze Paradise", kde je snad vše, co k líčení potřebujete. Paletka má 9 stínů, highlighter a bronzer. Na paletku bude určitě samostatná recenze, protože je opravdu nádherná. Co se týče značky Benefit, mám teď dva oblíbené produkty. They´re Real a Goof Proof, které používám každý den. Z mých krátkých řas jsou najednou dlouhé, nádherné a hlavně kvalitní řasy. A co se týče obočí, tak goof proof splňuje vše, co potřebuji. Je to tužka, se kterou se dá perfektně vykreslit obočí a vydrží mi snad celý den. Je také voděodolná, což budu potřebovat až mi začne škola a budu chodit plavat. Od Urban Decay jsem doma ještě nic neměla, a tak jsem to musela napravit. All Nighter je fixační sprej, který budu také vychvalovat do nebes v dalším článku.


Rok 2018 ještě ani nezačal, a já už mám doma diář na rok 2018. Pokud Vás diář zaujal, najdete ho ZDE, ale já se o něm více rozepíši v jiném článku, protože si určitě zaslouží trochu více než jen toto představení. Poslední věcí kterou tu mám jsou krásné botky od Tommy Hilfiger, které jsem si koupila na podzim. Nevím jestli mám to štěstí jen já, ale při druhém zavazování mi praskla tkanička, tak doufám, že mi to přinese nějaké štěstí (haha).

Co jste si v  září pořídili vy? Napište mi do komentáře! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!