10/06/2017

Dancing queen - SOUTĚŽ

Plesová sezóna se blíží a s ní už i výběr šatů na plesy. Ačkoliv mám maturitní ples dávno za sebou, na jiné plesy stále ráda chodím, a neochudila bych se o výběr a zkoušku šatů v salonu. V Praze mám oblíbený salon Marilyn, kde mají velký výběr šatů (různé velikosti, různé střihy) za pěkné ceny. Takže pokud ještě holky nemáte šaty na maturitní ples nebo jen sháníte šaty na společenskou akci, mrkněte právě sem!

Teď něco ke slibované soutěži! Nedávno jsem na svém instagramovém profilu vyhlásila soutěž o 100% slevu na půjčení šatů, 50% slevu na půjčení šatů a pro všechny zúčastněné 10% sleva při zadání kódu "sju_mar" v salonu. Jaké jsou podmínky pro soutěž? Ty najdete na mém instagramu (odkaz ZDE!).


Pokud se ale třeba nebojíte objednávat šaty z eshopů, tak se mrkněte třeba na www.manzara.cz, kde mají taky pěkné kousky. Najdete tam společenské šaty jak s krátkou sukní, tak i šaty s dlouhou sukní, které si třeba můžete vzít právě na ples. Šaty jsem si z eshopu již několikrát objednávala, a byla jsem zatím vždy spokojená. Takže pokud hledáte pěkné společenské šaty na plesy, mrkněte se právě sem.



Co říkáte na šatky ze salonu? Dejte mi vědět do komentářů!

2 komentáře:

Díky za vaše komentáře!