8/11/2017

TAMSIN review

Hezký pátek všem!

Dnes jsem se rozhodla sepsat vám recenzi na český internetový eshop www.tamsin.cz. Víte, že ráda testuji internetové eshopy, a tento patří mezi mé nejoblíbenější. Najdete tu značky jako jsou Little Mistress, Missy Empire, Missguided, New Look a mnoho dalších. Eshop se zaměřuje na anglickou kvalitní módu, a já otestovala 5 kousků.


Tyto šaty pro mě byly naprosté překvapení. Myslela jsem si, že budou světlejší broskvové barvy a z balíčku na mě vykoukla neonově oranžová. Abych řekla pravdu, vůbec mi to nevadí, barvičky se přeci v létě nosí. Šaty vypadají stejně jako na fotce, jsou z kvalitního materiálu a přitom jsou lehoučké do parných dní. Líbí se mi zdobení dekoltu jemnou kraječkou, a jsem ráda, že jsou šaty na zavazování za krk a nemají žádná ramínka. V pase mají gumu, která dělá hezčí postavu. Velikost mám objednanou M, a klidně bych mohla mít i velikost S. 




Kabátek jsem měla v první objednávce, kterou jsem dostala na jaře. Musím uznat, že jsem ho nosila snad pořád (taky to znáte když máte nový kousek a nosíte ho skoro pořád?), protože se mi hodil snad ke všemu, a navíc byl ve stejné pudrové barvě jako mám tenisky, které se mi k ničemu nehodily (ha, už hodí!). Kabátek mám pod zadek, má dvě kapsy, a hodí se jak k halence (společenský outfit), tak i na procházku po městě (s teniskami a tričkem). 





Tento overal vypadá na fotce úžasně, a já se bála, jak vůbec bude overal vypadat na mě (znáte to taky?). Nakonec jsem se rozhodla, že overal objednám a risknu to. Buď mi bude nebo nebude slušet. Nakonec jsem byla mile překvapena a všichni mi tento kousek chválí. Overal má nádhernou krajku v horní polovině (krajky teď frčí), kterou kryje volánek (shoulders-off), a tak není nic vidět.  Opět se dá nosit jak do společnosti, tak i do města. Materiál je kvalitní, a overal mám ve velikosti 38. 






Bundu jsem si naprosto zamilovala. Vždy jsem zastávala jen černé koženky a křiváky, a pak mi padla do oka tato modrá koženka, která dle mého vypadá skvěle. Kvalita opět na jedničku, přišlo mi co jsem očekávala, což se o jiných eshopech napsat nedá. Nosím ji jak k džínsům, tak i k volným kalhotám, které teď také frčí. Bundu mám ve velikosti M a perfektně mi sedí. U každého kousku oblečení najdete i tabulku velikostí, takže se nemusíte vůbec bát toho, že si objednáte nesedící velikost. 



Batůžky se v poslední době nosí, takže musím mít jeden i já. Tento je od značky New Look, a je přímo božský. Ačkoliv vypadá že je maličký, vejde se do něj snad vše co potřebuji. Peněženka, klíče, něco na mlsání a podobně. Dokonce jsem do něj jednou nacpala oblečení na cvičení i s botama!!! Takže pokud si myslíte, že do něj nedáte vše, věřte, že dáte (haha). Má zlaté zipy s černými koženkovými třásničkami, dvě kapsy a jednu kapsičku na magnet. 







Znáte tento eshop i vy, nebo je to pro vás úplná novinka? Pokud hledáte kvalitní eshop, a chcete, aby vám přišlo to, co jste si vybrali, mohu vám Tamsin jen doporučit! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!