Manzara review

neděle, srpna 27, 2017
Dnes tu jsem s dalšími tipy na oblečení eshopů. Dnešním je www.manzara.cz. Objednávala jsem si zde dva kousky, které jsou skvělé na léto, ale i do teplejších dní na jaře nebo na podzim.

Prvním kouskem který mi přišel je overal na ramínka s dlouhou sukní. Na stránkách jsem se do něj naprosto zamilovala. Vypadá nádherně a prodlouží a zhubení nohy. Je v tělové barvě s květinkovým potiskem. Dekolt má řešený do v s překládáním (uvidíte na druhé fotce), takže občas musím dávat pozor, aby něco nevykouklo. Nikdy jsem si nemyslela, že k tomu vezmu koženku, ale nakonec se mi outfit zalíbil. Overal je z jemného materiálu, sukně při chůzi opravdu vlaje, takže jsem si většinou ve městě sukni držela, aby mi na ni někdo nešlápl. 











OUTFIT
Overal se sukní - Manzara
Křivák - Zara
Boty - Deichmann 
Crossbody - Givenchy




Druhým kousek byl tento set, jak jinak, než s květinovým potiskem. Doufala jsem, že set bude z kvalitního materiálu a že bude sedět. Posuďte sami. Co se kvality týče není to pro mě to pravé ořechové, protože kalhoty lehce prosvítají, takže jde vidět snad vše (alespoň mám motivaci pro cvičení - haha) a topík nemá žádnou gumu, která by ho držela, takže se může stát, že vám prostě vyletí nahoru a všichni okolo uvidí vaši podprsenku (což se mi už jednou stalo, ale byla sranda). I ve 23 stupních jsem se opravdu pařila, takže kalhoty se dají nosit na podzim k basic tričkům. Kalhoty mají i pásek, což je super detail a kalhoty vypadají mnohem lépe. 









OUTFIT

Top a kalhoty - Manzara
Batoh - Tamsin
Hodinky - Rosefield

Manzara nedávno otevřela další sekci na svém eshopu, a to s kabelkami. Najdete tam opravdu mnoho hezkých kousků, tak se mrkněte. Kabelka je přeci potřebná ke každému outfitu, ať už malá či velká.  


Dejte mi vědět, jak se vám kousky líbí, a zda byste si je také pořídily!




Žádné komentáře:

Díky za vaše komentáře!

Používá technologii služby Blogger.