3/17/2017

The BALM list

Hezký páteční den všem!

Určitě víte, že se hodně zajímám o kvalitní kosmetiku, a dnes bych vám chtěla dva produkty doporučit. Jde o značku the Balm. Znám ji už opravdu dlouho a zajímalo mě, jaké produkty doopravdy jsou, protože jsem na ně slyšela plno chvály. Líbí se mi, že snad všechny produkty jsou pro každodenní používání, a vydrží vám opravdu dlouho. Také určitě nelze odolat krásnému balení, kterého si každý všimne. 
 Já jsem si koupila od "the Balm" tyto dva produkty, které mám již ozkoušené a mohu je doporučit.
DOWNBOY je tvářenka a oční stín v jednom. Já ho tedy používám jen jako tvářenku, protože si na sobě růžové stíny nedokážu představit. Je lehký a snadno se nanáší (není potřeba několikrát přetírat štětečkem). Líbí se mi, že neobsahuje žádné parabeny, a na svém místě vydrží opravdu dlouho (cca 6-8 hodin - s fixátorem až celý den).
AUTOBALM CALIFORNIA je multifunkční paletka, která má v sobě dva oční stíny, tvářenku a rozjasňovač. Stíny jen minimálně práší, a jsou dobře pigmentované. Highlighter je opravdu rozjasňovač jak se patří, a na tvář ho stačí dát opravdu minimálně. Tvářenka je o něco tmavší než jsem původně myslela, a proto ji používám jen pokud nemám Downboy.

A co dalšího bych si přála vyzkoušet?
MEET MEE(T) HUGHES? Typická já. Několikrát jsem říkala, že nejsem na výraznější rtěnky, ale poslední dobou tomu přicházím stále více a více na chuť (dnes jsem měla růžovku). Mezi těmito kráskami najdete i plno jiných odstínů, které jsou opravdu zajímavé ale tyto jsou nejnositelnější na denní nošení. Ačkoliv vám nemohu dát echo, jak kvalitní rtěnky jsou, už několikrát jsem si dělala swatch (značku najdete v Tescu na Národní třídě), a musím říct, že jsou opravdu dobře pigmentované, a jen tak je dolů nedostanete.
VOYAGE VOL. II. Další multifunkční paletka na cesty, která opravdu uvolní místo dalším věcem. Podobá se autobalmu, akorát je v ní více stínů, a možná i dokonce pár konturovacích stínů.
SMOKE BALM VOLUME je paletka očních stínů ve dvou variantách, skvělá na kouřové stíny, které ještě vlastně neumím, protože nevlastním tmavší oční stíny. Jsou v ní dva světlé a černý stín.

Vlastníte i vy něco od této značky? Pokud ano, dejte mi vědět do komentáře!

3 komentáře:

  1. Bohužel nevlastním, ale ráda bych si něco pořídila, mají pěkné obaly.:)

    OdpovědětVymazat
  2. toto je kozmetika, ktorú obdivujem, ale ešte nemám ani jeden kúsok..chcela by som skúsiť matné lesky Meet Matte Hughes :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. The Balm mám doma, a nemůžu si značku vynachválit 😊

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!