3/14/2017

Monday routine w/ Mille Ulivi

Hezké úterý všem!

Dnes se s Vámi podělím o jeden tip na obchod, kde seženete kvalitní pečující kosmetiku všech různých značek. Já jsem obchod našla náhodou, když jsem šla podruhé do obchodního domu KOTVA, který je přímo naproti Palladiu na Náměstí Republiky.
Ačkoliv jsem se dříve tolik nestarala o pleť a používala jsem většinou jen micelární vodu, rozhodla jsem se, že své pleti trochu ulehčím a začnu se o ni více starat. Proto jsem si vybrala dva krémy a krásný lesk na rty. 

Tento výživný denní krém (kup zde) je značky Mille Ulivi, kterou na prodejně určitě najdete. Díky vyživující textuře je vhodný pro suchou nebo zralou pleť. Obsahuje mnoho vitamínu (A, B, E, F), 100% virgin olivový olej. Pomáhá tak redukovat známky stárnutí pleti a udržuje ji hydratovanou. Krém používám před nanášením makeupu jako podkladovou bázi, protože je lehký a nemastný. Pokud si ale nedává makeup a jsem celý den doma, nanáším si krém i jen jako hydratační bázi, která mi zjemní pleť a dodá jí vitamíny. Druhý krém je rozjasňující denní krém s SPF 15 (minerální UV filtr) (kup zde), který vyživuje a chrání obličej. Tento krém vyhlazuje a zjemní pleť díky výtažkům z heřmánku, levandule, gardénie, apod. Tento krém používám jako hydrataci po ranním odlíčení.


Znáte některý z těchto produktů? Napište mi do komentáře! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!