11/12/2016

BENEFIT SKINCARE


Jak jsem slibovala, mám tu pro Vás pár přípravků, které jsem začala ráda používat a vyhovují mi. V poslední době jsem si zamilovala Benefit (pokud sledujete můj instagram, určitě jste viděli tu mánii), a proto budu recenzovat právě přípravky od Benefitu.

Jak jsem již několikrát psala, na pupínky netrpím, ale přesto o pleť pečuji a snažím se jí co nejméně zatěžovat, ačkoliv to moc ve velkoměstě nejde. Mezi mé nejpoužívanější produkty se řadí micelární voda na odličování (naposledy jsem si kupovala od značky Bioderma, se kterou jsem byla na 100% spokojená) a před pár dny jsem do mého "FAV LISTU" zařadila i tyto produkty. Najdete je v Sephoře, nebo na jejich eshopu. Jedná se o pečující kosmetiku, která by měla hydratovat a rozzářit pleť. S Benefitem jsem dříve nijak nesympatizovala, protože jsem vždy zůstávala u produktů které jsem měla ozkoušené a kupovala si už několikáté balení. Teď ale měním názor a jdeme na to!
Tak tento krém je naprostá pecka, a na zimu se perfektně hodí. Pokud máte suchou pleť, určitě vám ho mohu doporučit. Je hutnější a kelímek vydrží dlouho. Jedná se o hydratační krém z mangového másla, které zvláčňuje a hydratuje pleť. S mojí normální pletí si hravě poradí a nesmrdí parfemací jako jiné krémy na pleť. Dávám si ho po micelární vodě abych si pleť trochu oživila a ráno po opláchnutí vodou. 

Tato kouzelná věcička je oční sérum, které je také jak jinak než hydratační. Obsahuje sojové proteiny, a umí projasnit okolí očí (hlavně když máte kruhy pod očima). Dávám si ho pár minut po hydratačním krému (když mám čas, protože většinou nemám, haha). Bála jsem se aby se mi neudělalo zarudnutí nebo pupínky, ale nic se neudělalo, oku to nevadí a navíc je to jen gel, který se hned vstřebá, takže se není čeho bát. Ale abych řekla pravdu, nutně bych ho nepotřebovala. 


Toto ale potřebuje každá z nás, a nejvíce asi ty, které se tolik nevyspaly a potřebují nakopnout. A čím? Tímto sérem pro regeneraci pleti, které by mělo pomoct pleti zpevnit se a vyhladit. Sérum bych radila používat pro věk nad 25+. Ačkoliv je mi teprve 20 let a necítím na obličeji nějaké známky stárnutí, je lepší se o pleť začít starat dříve než později, a proto si ho nanáším pod oči a okolo pusy, kde se dělají nejvíce vrásky. Sérum můžete nanášet jak ráno na vyčištěnou pleť tak i večer. 

Poslední produkt Vám mohu doporučit všema deseti! Mám už třetí balení a nemohu si ho vynachválit. Jedná se o balzám pod makeup, nebo jen jako samotný sjednocovač pleti, který je jemný a nepoznáte, že na sobě něco máte. Dokonale zakryje póry a skvěle drží nejen makeup, ale i stíny na očích (většinou ho nanáším na celý obličej a stačí opravdu málo - tubička vydrží na cca půl roku). 


Doufám, že jsem Vám dnes ukázala pár novinek a přesvědčila o tom, že je důležité se o pleť starat. 

2 komentáře:

Díky za vaše komentáře!