10/29/2016

SUMMER FLASHBACK


Hezkou sobotu všem!

Protože léto skončilo opravdu rychle, a já nestačila sepsat všechny outfitové články (fotila jsem zrovna poslední hezký den), rozhodla jsem Vám ukázat, co jsem nejvíce nosila, a co jsem si oblíbila.

OUTFIT #01
Pokud máte rádi sportovní styl jako já, mám tu pro vás jeden TIP! Objevila jsem eshop nejleginy.cz, kde najdete nejen sportovní oblečení, ale právě i šaty, sukně, trička nebo cardigany. Oblečení mi dorazilo pěkně zabalené, a vše mi sedělo. Šaty jsou z opravdu příjemného tmavomodrého teplákového materiálu, mají kapuci a klokaní kapsičku s bílými šňůrkami, které stahují pas a kapuci. Líbí se mi, že se dá pas koordinovat, a když nechci mít úplně stáhnutý pas, a opravdu si jen tak sportovně vyrazit do přírody nebo se projít, pas se povolí a já se necítím tak stáhnutá jako v jiných šatech. Zvolila jsem k oblečení světle hnědou crossbody z Manga, která je obyčejná a outfit trochu rozbije.

OUTFIT #02
Ačkoliv mám ráda pohodlné oblečení, ve kterém se nemusím starat jestli mi náhodou někde něco neleze, musím uznat, že to růžové body jsem si naprosto zamilovala. Je elastické a zip si můžete dát jak chcete vy (podle toho jak hodně se chcete odhalit, haha). Najdete ho na eshopu lulis.cz, kde mají opravdu velký výběr. Příští měsíc se můžete těšit i na další kousek právě ze stránky, který bude v článku s oblečením na společenské akce. Oba kousky jsou kvalitní a určitě omrkněte eshop.
Bílé kraťasy jsem kupovala v půlce léta v H&M, a stály mě snad 300,-, možná ani ne. Jsou kvalitní a hlavně s vysokým pasem, který miluji, protože se opět nemusím starat, kde je co vidět. Poslední věcí, kterou jsem nosila snad celé léto jsou espadrilky, které jste už mohli vidět na instagramu pokud mě sledujete. Najdete je na wayfarer.cz. Botky mají okolo podrážky slaměnou aplikaci, jinak jsou celé stříbrné (já a stříbrná). Dají se nosit snad opravdu ke všemu, a proto když je ještě teď trochu teplo a svítí sluníčko, vytáhnu je k jednoduchému outfitu.

Doufám, že se vám dnešní flashback líbil, a můžete se těšit v příštích článcích na nové outfity na podzim a zimu.

10 komentářů:

  1. Tak ty šaty jsou opravdu super! :) a kraťasy jsem si taky kupovala akorát černé :D

    OdpovědětVymazat
  2. Body je opravdu super s tím zipem :) jen bych asi volila jinou podprsenku, jinak super :) všude ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) až při focení jsme na to přišly, takže se polepším na příštím focení :)

      Vymazat
  3. Všude ti to moc sluší a možná bych i přehlédla tu podprsenku kdybych si tu nepřečetla komentář :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já bych si na sebe teda to body neoblékla jak ho máš ty...

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky :)) máš hezkou postavu. Body je náhodou super, svědčí ti :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!