7/19/2016

Essentials for today!


Ahoj všichni!

Konečně jsem se díky instagramu dokopala k dalšímu článku. Tento článek bych chtěla znovu věnovat nezbytnostem na léto. Strašně se těším k moři, a pomalu si dávám dohromady věci (ačkoliv jedu až na začátku září, haha). Pro dnešní článek jsem si vybrala tři kousky, které mám v šatníku jen pár chvil, a jsou to mé novinky, které budu ukazovat v dalším videu na youtube. Snažila jsem se si vybrat pro mě něco neobvyklého, a proto jsou tyto kousky raritou, ale teď už vím, že nadlouho raritou nezůstanou. Doufám, že se Vám bude tento článek líbit, a do komentářů mi můžete napsat i Vy, co máte doma za "raritu"! :)


1) Nikdy bych si nemyslela, že si koupím tričko, do kterého nebudu moci nosit podprsenku s ramínky. V oblečení se musím cítit, a bez podprsenky ani ránu. Nakonec jsem si ale řekla, proč vlastně nevyzkoušet něco nového? Tričko jsem si koupila v Gatu na Václavském náměstí, kde jsem byla jak se říká po 100 letech, a abych pravdu řekla, bylo málo kousků, které se mi líbily. Vybrala jsem si ale tento top na ramínka. V mém šatníku takovou barvu nemám, a už vůbec ne tento styl. Nakonec jsem přišla na způsob, jak top nosit pohodlně a beze strachu. Nosím prostě podprsenku bez ramínek s vyztužením a problém je vyřešen.

2) Druhým kouskem jsou plavky. Opravdu jsem potřebovala doplnit zásoby, jelikož mám jen jedny. Tyto jsem objevila na instagramu. Myslela jsem si, že nebude kvalitní materiál nebo mě zklame velikost, ale opak je pravdou. Plavky mě potěšily, krásně mi sedí a není to vůbec špatný materiál. Dlouho jsem už koukala na plavky s takovýmto řešením, a nakonec jsem narazila na tyto krásky. Pokud také sháníte, omrkněte stránky!
3)
Poslední věcí z mých essentials je tato láhev. Pokud mě sledujete na instagramu, před pár týdny jsem přidávala fotku s lahví "MY BOTTLE", ale tato lahev od Labeloo? To je ale úplně něco jiného. Moji "equa" lahev mám ze stránek labeloo, kde je opravdu velký výběr jak pro děti tak i pro dospělé, a můžete si vybrat hned z několika různých barev tak i materiálů. Já jsem si vybrala broskvovou skleněnou lahev, která vypadá jednoduše a krásně. Na povrchu lahve jsou gumové "chrániče", které chrání sklo a lahev se tak nerozbije. Já jsem si do ní začala dělat ledové čaje, jak můžete vidět na fotce.

6 komentářů:

  1. Plavky jsou super, jak střih tak barva:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tílko i plavky mají nádhernou barvu ♥ A ty plavky jsou parádní, škoda, že něco takového bych já na sebe nenavlékla. :( :D Tyhle lahve mi přijdou hrozně fajn a praktické. ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barev jsem se bála, ale nakonec vypadají skvěle! :) a lahev nosím snad každý den do práce :)

      Vymazat
  3. Moc hezké. Jen nechápu nářek: Mám jen jedny plavky. Za můj život jsem vždycky měla jen jedny plavky a jakmile mám jedny plavky, nemusím shánět další :-D. A to tílko je moc hezké. I ty plavky, akorát si neumím představit, že se opálíš, pokud jedeš na dovolenou, kde bude slunce, protože... budeš na sobě mít takové komické pruhy, ne? :-D Moc se mi líbí barva těch plavek, mám ráda odstíny tyrkysové (brčálově zelené, mentolové atd.)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem vícero plavek jelikož nemám ráda nosit jednu věc stále a stále dokola. �� pokud se budu v plavkách opalovat, tak jen na břiše. �� moc děkuji za tvůj komentář! ��

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!