3/01/2016

B-day gifts



Krásný úterní večer všem.

Jak už asi víte, v pátek jsem měla narozeniny. Proto jsem se rozhodla, že se pustím do nového článku. Jak jsem slavila narozeniny, a co jsem dostala? To se brzy dozvíte!

Ačkoliv se na narozeniny každý těší, já se moc netěšila. Končilo mi totiž mých náct, a začínalo cet.
Nechtěla jsem žádnou velkou párty v baru, kde budu mít 10 "kamarádek" a proto jsem se rozhodla pro malou oslavu u nás doma v Praze. Slavila jsem s kamarádkou Terkou ze školy, a s přítelem a jeho kamarádem. Myslím, že lépe jsem si ten den užít nemohla.

1) Asi největším dárkem pro mě byla "poukázka" na barvení a trhání OBOČÍ od Benefitu. Navštívila jsem proto Sephoru na Novém Smíchově, kde jsem byla opravdu spokojená, a vše trvalo jen půl hodiny. Pokud by jste chtěli článek právě o barvení obočí od Benefitu, stačí mi napsat do komentářů.

Dalšími dárky, které jsem dostala jsou buď čokoládky, které jsem hned snědla, a pak opravdu skvělé věci (všechny jsem potřebovala).
Protože mi přijela do Prahy na návštěvu mamka s bráškou, dovezli mi právě čokoládu, a peníze, abych si něco vybrala já sama. Doufám, že se do příštího HAULU, který plánuji dočkáte i objednaného dárku, a tím je teplákovka od značky PINK (Victoria´s Secret). Jak jsem říkala, pozvala jsem k nám moji kamarádku Terku, a teď Vám ukážu pár věcí, které jsem dostala.




Asi snad nejlepším dárkem byla tato sklenice z NANU NANA. Když jsme se byly o přestávku s Terkou podívat v obchodním centru na Národní třídě právě v Nanu Nana, oboum se nám sklenice zalíbila, ale nekoupily jsme si jí. Takže jsem byla opravdu nadšená, když jsem ji z papírové taštičky vytáhla. Měli v obchodě více barevné kombinace, a dokonce měli sklenice i s ouškem, ale mně se nejvíce líbila právě tato obyčejná.
Za co jsem Terce nejvíce vděčná je právě tento EOS v Summer Fruit příchuti (doufám). Dlouho jsem hledala nějakou příchuť, která mi bude vonět, ale vždy když jsem šla na "lov", tak bylo vše pryč, a nebo zůstali jen ty, které jsem nechtěla. Na značce se mi zalíbilo to, že se netestuje na zvířatech, a některé jsou dokonce hypoalergenní. Skládá se z bambuckého másla, vitamíny C a E, a já musím říct, že od prvního použití se toho hodně změnilo. Jelikož trpím v zimě popraskanými rty, tohle byl přímo zázrak.

Další zajímavou věcí, kterou jsem chtěla prozkoumat na internetu byl právě tento olejíček na vlasy. Nakonec jsem našla, že je to "SADA RAKYTNÍKOVÝCH OLEJŮ PRO RŮST VLASŮ" značky Natura Siberica. Ačkoliv jsem si myslela, že je to pouze na konečky vlasů, tak jsem se hodně spletla.
Tento zázračný olej podporuje růst vlasů, zpevňuje vlasové folikuly, hydratuje a obnovuje strukturu vlasů.
Použití:
Naneste olej na vlasovou pokožku a vmasírujte krouživými pohyby. Pro zvýšení efektu doporučují ponechat olej až 60 minut ve vlasech a na hlavě v zabaleném ručníku a nebo čepici (v teple). Odkaz k tomuto produktu najdete ZDE.



Dalším skvělým a hlavně potřebným dárkem byl tento diář. Jak už asi víte, rozmohly se antistresové omalovánky, a já jsem si je oblíbila. Proto mi mamka koupila tento "pohodář", kde je na jedné straně PO-NE + poznámky a na té druhé je antistresová omalovánka, která sedí počasí nebo svátek v měsíci. Jelikož už jeden diář mám, tento jsem si nechala na BLOG. Začala jsem si do něj psát nápady na články, kdy je mám vydat, a nebo to, co jsem si v ten den koupila, abych pak na nic nezapomněla právě při haulech a podobně. Pokud se na něj chcete podívat, najdete ho například TADY.



Doufám, že se Vám tento další narozeninový článek líbil. V brzké době se můžete těšit na kosmetiku MOJE, a nebo třeba OUTFITY z Bonprixu. Zuzka

5 komentářů:

  1. Dodatečně přeji vše nejlepší! Pohodář mám doma také a jsem s ním spokojená. Zaujal mne ten olej na vlasy. Budu čekat nějakou recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni, já pohodář používám hlavně kvůli blogu. Plánuji články, a baví mě si hlavně vybarvovat :) po používání oleje určitě nějaká bude :)

      Vymazat
  2. Dříve jsem měla eosy ráda, ale teď už ne. Používám hlavně lipbalmy od Labela v kulatém balení jako má např. Nivea. Mám to borůvkové. A moc se mi líbí ta sklenice z nanu nana. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je můj první eos, a já jsem s ním spokojená :) splnil mé očekávání... Na Labela se také chystám :)

      Vymazat
  3. Já už jsem asi ve fázi, že ty dárky zase tak moc neřeším. Vlastně jsem nejraději, když mi dá někdo obyčejný velkoobchod textil, ať mám co na nošení na doma. Prostě už mám asi radši takové ty klasické měkké dárky. Prostě hlavně že si lidi vzpomenou a sejdeme se třeba na dobré večeři. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!