3/05/2018

SKIN CARE by BENEFIT

Pěkné pondělí všem!

Dnes mám pro Vás připravenou mou "skin care" s produkty od značky Benefit Cosmetics, kterou určitě všichni znáte! Pokud dočtete článek dokonce, najdete i soutěž o balíček kosmetiky od Benefitu.



Určitě všichni víte, že je péče důležitá ať už je zima nebo léto.                  A pokud si myslíte, že nepotřebujete pečovat o pleť, protože nemáte     ani pupínek - jste na omylu! I já jsem si dříve myslela, že žádnou péči nepotřebuji, ale nakonec se ukázalo, že moje černé kruhy i pár vrásek kolem očí i pusy nějakou péči potřebují.


Do mojí TOP 3 patří "Smooth It Off", "It´s Potent" a "Foaming Clean Facial Wash". Nejen, že má Benefit opravdu krásné balení, má                    i perfektní péči a produkty jsou opravdu kvalitní.
Pleť čistím nejdříve Foaming Clean Facial Wash, která lehce pění a odstraní z tváře makeup. K dočištění pleti používám Smooth It Off. Jedná se o jemný scrub (peeling), který perfektně vyčistí pleť a zanechá ji čistou a hlavně svěže vypadající. Pleť je pak nádherně čistá    a hlavně hebká - jsou odstraněný všechny odumřelé buňky a pokožka pak vypadá zdravěji.


Pokud ale nechcete utrácet za dražší kosmetiku, existuje i mnoho dalších kvalitních pečujících produktů, které mohou s problémy o pleť pomoci. Doma by vám určitě neměla chybět micelární voda (kupujte kvalitní - například od Biordermy), která odstraní z obličeje makeup a další nečistoty, ale neodstraní všechny! Micelární voda není podle mě produkt, který dokáže pořádně vyčistit pleť, a zbavit jí všeho. Proto si dělám alespoň 1 - 2x týdně masku - zaujaly mě tyto od značky KORIKA, kterou jsem dosud neznala. Korika je jednou z korejských značek, která vyrábí plátýnkové hydratační masky. A pokud nejste na tyto masky, určitě se podívejte po novince od L´Oréalu, která se natírá na pleť a je také ve více variantách. 

No, a teď asi k tomu, na co čekáte. Na SOUTĚŽ. Soutěž jsem dala na můj INSTAGRAM, kde také najdete všechny podmínky k tomu, jak se do soutěže zapojit a třeba i vyhrát. V balíčku najdete právě můj oblíbený Smooth It Off a plno miniaturek, které stojí za vyzkoušení. 

Co používáte za pečující kosmetiku? Dejte mi vědět do komentáře! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!