2/09/2018

BADgal Bang! by Benefit

Hezký páteční večer všem!

Dnes se s Vámi podělím o jednu akci, které jsem se v úterý zúčastnila. Akce se konala na Žižkovské věži (na které jsem ještě nikdy nebyla) a výhled byl opravdu parádní (počasí nám přálo, a bylo vidět snad na celou Prahu). A jak už nejspíše název článku napovídá, jednalo se o akci značky Benefit, která nám představila svou novou řasenku (BADgal Bang!). Atmosféra byla opravdu příjemná, bylo tu mnoho holek (bloggerek) a můj doprovod byla Lucka Šumová (BLOG), a pokud ji neznáte, mrkněte na ní! Byla jsem ráda, že se mnou na akci šla, protože nesnáším chodit sama někam, kde nikoho neznám! Má to někdo taky tak? Určitě jste už zvědavé na novou řasenku, tak jdeme na to!


Jak jsem už psala, řasenka se jmenuje BADgal Bang!. Od 2.2.2018 jste ji mohli vidět v prodejnách Sephora, kde ji seženete za 820,-. Určitě se ptáte, zda řasenka stojí za to. To Vám hned povím!

Už přes 2 roky používám řasenky od Benefitu a nemohu si stěžovat. Jako "podklad "Roller Lash", a navíc jsem pro hustotu a objem dodala "They´re Real".
Novinka "BADgal Bang!" je kousek z obojího. Nejdříve jsem se bála kartáčku (jmenuje se Big Slimpact), ale nakonec jsem byla mile překvapená. Ačkoliv se ze začátku na kartáček uchytí velká vrstva obsahu, nebojte se! Hned Vám povím, jak na to. Kartáček otírejte. Vždy je na něm určitě 2x více produktu, než potřebujete. Naneste na řasy nejdříve lehkou vrstvu, která vám řasy zviditelní (její barva je opravdu intenzivní černá) a připraví řasy. Nakonec dejte druhou vrstvu, kterou řasy zahustíte a prodloužíte. Velkým plus na této řasence je, že se neobtiskává, nedrolí se a hlavně se dá vrstvit a řasy vypadají i tak krásně (nedělá žmolky). Řasenka je také k řasám šetrná (nezatěžuje řasy) a obsahuje provitamin B5, který má řasy posilnit. Myslím, že více od řasenky nepořebuji.




Více fotek najdete na mém INSTAGRAMU

Už jste řasenku vyzkoušeli, nebo se na ní chystáte? 
Dejte mi vědět do komentářů!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za vaše komentáře!