11/15/2017

Christmas wishlist

Za 40 dní bude den Vánoc, a proto jsem začala hledat inspiraci na dárky. Skoro každý rok nevím, co bych měla koupit, a proto jsem tento rok začala hledat už dříve, a mám tu pro vás pár tipů!
Už dlouho básním o štětcích, a Real Techniques má krásnou limitku. Štětec na bronzer, rozjasňovač, oční stíny, makeup, dvě houbičky. Celý set vypadá opravdu nádherně. O značce RT se říká, že je velmi kvalitní, a při správném pečování o štětce vám vydrží klidně i několik roků! A určitě se vyplatí investovat více peněz, než si každým rokem kupovat stále nové a nové štětce, protože vypadávají štětinky.

Určitě už víte, že Benefit je mojí velkou láskou. Značka připravila krásné sety (většinou miniaturek nebo jednoho originálního produktu a zbytku miniaturek), kdy si můžete všechny produkty vyzkoušet a pokud vám vyhovují, tak si je později koupit. Mými oblíbenci, kteří za to stojí jsou They´re Real (řasenka), Hoola (bronzer) a Gimme brow (gel na obočí).

 Ačkoliv si moc nekupuji drogerkovou kosmetiku (jak kterou značku - na vyzkoušení), značka Makeup Revolution mě velmi překvapila. Jejich krásná paletka, se 3 štětci na oči je opravdu krásná. Má krásné pigmentované barvy, se kterými se dá udělat krásné denní líčení, ale i večerní kouřovky. Od Makeup Revolution mám doma na vyzkoušení paletku, která má skvělou pigmentaci.

A nakonec značka Marc Jacobs a jejich nádherné květinové vůně. Daisy Eau So Fresh je nádherná vůně, která dlouho vydrží (tu plánuji koupit mamce). Co se týče Decadence, zalíbila se mi hlavně díky jejímu flakonku, a později i kvůli vůni, sice o něco silnější, ale stále krásná a pro mě snesitelná. Doma mám již Daisy (modré balení se sedmikráskami), která nádherně voní, a vůně vydrží opravdu dlouho.

 Máte ještě nějaký tip na vánoční dárky i vy? Napište mi ho do komentáře!

1 komentář:

Díky za vaše komentáře!