8/02/2017

Cosmetics news

Hezké úterý všem!

Dnes jsem si pro vás připravila kosmetické novinky (spíše novinky pro mě) z drogerie. Vybrala jsem si značku Catrice a Essence. Na značku Catrice jsem přišla nedávno, když mi došla má oblíbená Hoola a musela jsem si jít koupit novou konturovací paletku. Do oka mi padla paletka od Catrice a já se hned po prvním použití zamilovala. Essence znám už roky, a abych pravdu řekla, vždy jsem si myslela, že je to kosmetika pro náctileté, ale i já jsem si tam našla pár vybraných kousků, které mi sedí a ráda je používám. 


Začnu tedy značkou Catrice, kterou najdete v prodejnách DM ale můžete objednávat i na eshopu www.notino.cz, odkud si objednávám já. Catrice jsem si naprosto zamilovala kvůli "Prime and Fine" konturovací paletce. Kontura je krásně pigmentovaná, skvěle se roztírá a trošku práší (to ale přehlížím, protože štětec sklepávám a tudíž mi nikde okolo po obličeji nic nepadá). Rozjasňovač je na mě až moc světlý, ale i tak ho trochu používám. Další novinkou pro mě byl "Matt Mouse 12h", u kterého jsem si říkala co to vůbec je. Nakonec jsem přišla na to, že stačí opravdu jen trošku, zakryje snad vše - od viditelných žilek po menší pupínky (určitě ale nečekejte žádný photoshop). Většinou si kupuji lehké a jemné makeupy, protože problémy s pletí nemám, a tohle je jeden z mála, co mi sedí a baví mě. Od značky Essence používám snad roky jejich korektory v tyčince (vždy mají jiný obal, ale obsah je stejný). Teď jsem ale našla 16h Stay all day makeup, který má také lehké krytí a je jako stvořený pro sjednocení pleti. Od Balei jsem našla super masky v melounovou vůní a už jsou pryč. Byl to hydratační krém a myslím, že hydratoval 100%.

Používáte i vy něco od Essence nebo Catrice?

3 komentáře:

  1. Ten Matt mousse musím skúsiť :) Vyzerá celkom schopne, akurát sa bojím odtieňa :D

    OdpovědětVymazat
  2. Od Catrice jsem měla myslím jen korektor.. Od Essence toho bylo už více od makeupu po řasenky, ale co kupuji opravdu často od Essence jsou tužky na oči a obočí, rtěnky a laky na nehty.

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!