7/16/2017

Makeup look #02 - Photoshoot look

Pěknou neděli všem!

Ani nevíte, jak se vždy těším na psaní právě tohoto formátu článků. Dnešní look bude jak už název napovídá o líčení na focení, kterých mám v poslední době dost, a proto moc nestíhám. Dnes vám ale ukážu, co dokáže takové líčení na fotce, a jak pak vypadají výsledné fotky.

Moje výsledná fotka, která je asi jednou z mých nejoblíbenějších. Atmosféra na focení, při líčení. Pracovat s lidmi, kteří jsou talentovaní a dokážou vám něco předat, tak takových je opravdu málo. S fotografkou a vizážistkou Ariankou to šlo jako po másle.

Dnes vám řeknu něco o líčení a o produktech, se kterými jsem spokojená, nebo naopak nejsem.

Jak určitě víte, na fotce je vidět vše, takže je potřeba mít pleť hydratovanou. V poslední době používám Total Moisture od Benefitu, nebo krémy od Havlíkovy přírodní apotéky. Havlíka mohu 100% doporučit, jsem s ním spokojená, a funguje perfektně. Pokud je pleť hydratována, přichází na řadu báze pod makeup. Měla jsem na sobě "Diorskin Forever & Ever Wear", která byla jemná, lehce se roztírala, a stačilo opravdu malinko. Makeup je jedna velká záhada, protože si ho vždy musím míchat. Mám světlou pleť a většinou jsou všechny světlé odstíny vyprodány. Nakonec mám na sobě "Naked Skin" by Urban Decay a jejich nejsvětlejší odstín. Makeup je lehký a je spíše na sjednocení pleti, než na krytí, které u tohoto makeupu nenajdete. Obočí je dokresleno tužkou a stíny z paletky od BHCosmetics "Studio Pro". Na paletě je plno různých stínů, kterými vykouzlíte pěkné obočí. Bronzer od Benefitu, který sem už asi ani nemusím psát. Vše je zafixováno matujícím pudrem "Les Voilettes" by Guerlain a přestříkáno "Pro Fix" od Makeup Revolution. Ačkoliv byl makeup fixován pudrem, když je focení venku, vždy se omylem otřu rukou, nebo při přikládání ruky k obličeji se mohu dotknout tváře a makeup by byl ten tam. Proto je lepší i přestříkávat fixačním sprejem. Posledním detailem jsou rty, které jsme jen přejely tužkou na rty od Nyx, v odstínu "Citrine". Sama mám doma několik odstínů, a tužky krásně drží.


Máte i vy nějaké tipy na líčení při focení? Napište mi do komentářů, a já se na Vás budu těšit u dalšího článku! :)

3 komentáře:

Díky za vaše komentáře!