2/24/2017

WISHLIST for MARCH


Dnes v článku najdete wishlist, který jsem skládala opravdu dlouho. Nevěděla jsem totiž, co si z tolika věcí vybrat. Nakonec jsem se rozhodla vám ukázat pár věcí z kosmetiky a dvě mé oblíbené vůně z Yankee Candle. Nedávno mi v poštovní schránce přistál balíček, a v něm byl malý tester pasty SWISS SMILE, a po pár použitích jsem si ji zamilovala. Pasta je na bělení a opravdu funguje (mohli jste si už přečíst v minulém článku) a musím ji opravdu vychválit. Dalším produktem, který jsem si zamilovala po čichu je tato úžasná voňavka od Burberry. Je to lehká a svěží vůně, která vydrží a je cítit opravdu dlouhou dobu. Ačkoliv jsem měla také jen tester, hned jsem si ji zamilovala a proto je tu. To bych nebyla já, aby tu nebylo něco na rty. Další rtěnky, a to právě od Nyxu, se kterým jsem také naprosto spokojená. Dlouhá výdrž a hydratace. Aby toho nebylo málo, zalíbila se mi i tvářenka, která vůbec nesedí k mým ostatním tvářenkám. Řekla jsem si, že to chce změnu. Co bych byla za holku, kdybych nechtěla dlouhé řasy? A proto bych chtěla na zkoušku tuto řasenku od Narsu, kterou si každý tak vychvaluje. Druhá voňavka, která se mi zalíbila v kamenném obchodě je od Prady, a na první pohled vás zaujme flakónek. Vůně je sladká, dlouho vydrží a intenzitou se podobá Burberrymu. Poslední dvě svíčky od Yankee Candle jsem si naprosto zamilovala. Měla jsem už vosky, které byly během 2 týdnů pryč, a tyto svíčky vydrží několikrát víc. 

Po čem toužíte vy? Napište mi do komentářů! :)

1 komentář:

Díky za vaše komentáře!