9/09/2016

BLOGGER HACKS | TIPY A TRIKY



Krásný pátek všem!
Po dlouhé pauze a po předělávání blogu tu mám nový článek!

Hned na úvod jsem se rozhodla sepsat pár triků, ke kterým jsem se dopracovala po opravdu DLOUHÉ době. Bude se jednat o vizuální stránku vašeho blogu. Protože mi jednu dobu spravoval kamarád stránky a jak jste si už mohli přečíst "potřebovala jsem změnu", neměl zrovna čas, a tak jsem si musela poradit sama. Věřte mi, že větší hrůzu jsem nezažila s blogem, ale nakonec jsem ráda, že vím, jak na to!

1) HTML code
Pokud si chcete blog ozvláštnit vašimi dalšími odkazy na stránky, mám tu pro vás pár tipů, jak na to.
Ať už je to Instagram, Twitter nebo Youtube, stačí vložit do HTML kód, který Vám na blog promítne vše ze stránek. 
Vezmeme si například instagram. Otevřete si instagramovou stránku, otevřete si fotku, kterou byste chtěli zviditelnit a kliknete na tři tečky dole v pravém rohu. Dále klikneme na "vloženo" a zkopírujeme odkaz, který se nám vytvořil. Odkaz vložíme na blogger do kolonky HTML a uložíme rozvržení. Podobně je to i s ostatními aplikacemi. Na youtube sdílíte video na blogger, zkopírujete html kód který se vám vygeneruje a opět akorát na bloggeru zadáte další kolonku HTML s vaším názvem a vložíte kód. 

2) BACKGROUND (pozadí)
Zamilovala jsem se do watercoloring (pokud nevíte co to znamená, zadejte si to do pinterestu), a proto jsem se rozhodla začít si dělat svoje pozadí na každý článek. S úpravami toho přišlo hodně, a také mě toho hodně napadlo. Podobné si můžete vytvořit v různých aplikacích, kde máte plno štětců a můžete toho kombinovat opravdu hodně. Jednou z aplikací je "Hello Water Color", kterou si můžete stáhnout i na počítač z Google play, nebo "Glaze", kterou najdete v AppStore.

3) TEMPLATE (šablona)
Dlouho jsem hledala šablonu, než se mi nějaká opravdu zalíbila. Myslela jsem si, že jde hlavně o to, aby to vypadalo skvěle, ale to byl omyl. Důležitou roli hraje přehlednost a hlavně minimalismus (v mém případě). Takže pokud hledáte svoje nové já, zkuste TEMPLATES. Stažení je jednoduché a máte u toho i návod, takže i pro úplné amatéry je to hračka. 

Doufám, že některý z tipů využijete a pokud máte jiný tip, podělte se o něj do komentářů! :)

6 komentářů:

  1. Ja mam pořad problém najít šablonu s fontem pro českou diakritiku to je az nadlidskej úkol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám s tím i problém já, a proto vymýšlím někdy nadpisy v angličtině, nebo nějak řeším jak jinak v češtině vymyslet nadpis :D :)

      Vymazat
  2. Užitečný článek :)

    http://manoragirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!