6/18/2016

Game of Thrones


Krásnou sobotu všem!

Protože mám poslední dobou fůru času, rozhodla jsem se začít číst knížky, které jsem odsouvala na druhou kolej. Většinou když jdu kolem knihkupectví si řeknu, že se jen na pár minut podívám, co je nového ve světě knih, ale nakonec tam jsem na hodinu, a nevyberu si nic, protože bych to všechno neodnesla domů.A protože ráda sleduji Game of Thrones (Hra o trůny) a jednou z novinek na trhu byla právě kniha shrnující 1. - 5. řadu seriálu, rozhodla jsem si ji pořídit. Dlouho jsem ji už okukovala, a mám ji konečně doma! Knihu mám ze stránek arara.cz, nebo je také můžete najít na facebooku.

Knihu jsem objednala ze stránek ARARA.CZ, kde mají velký výběr knih. S rozbalováním jsem vůbec neotálela a rozbalila balík po cestě domů (jak můžete vidět na fotce :D). Kniha je z nakladatelství Slovart CZ a je v prodeji od 2. května.

V knize je obsah uspořádaný podle rodů, jsou tu i rodokmeny, které napovídají o vztazích, nebo i kdo jakému rodu pomáhá. Kniha také popisuje všechny osoby rodokmenu, můžete tu najít i různé zajímavosti, které jste třeba v seriálu nepostřehli. Také jsou v knize obrázky kostýmů, které herci v seriálu nosí a také mapy, které znázorňují který rod kde panuje. Nejdéle jsem se ale zdržela u rodu Targaryenů, o kterých jsem věděla opravdu málo.
Dalším překvapením pro mě byly dárky, které jsem dostala. Byla to tato magnetická záložka s jednou z nejoblíbenějších postav ze seriálu. Dále jsem dostala čtyři pohlednice, které se mi teď budou hodit na psaní pozdravů z výletů.

Tímto bych chtěla poděkovat stránce Arara.cz za knihu a dárky, které mi byly zaslány do dvou dnů od objednání v dobře zabalené krabici.



Doufám, že jsem Vás čtenáře inspirovala k objednání nějaké zajímavé knihy, kterou si už dlouho přejete, a všem přeji krásnou slunnou sobotu z Prahy! :)

8 komentářů:

  1. Ta knížka je krásná, stejně tak i záložka <3 :-).
    Měj se krásně, Mimozemšťanka
    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Díváme se na seriál s manželem, jen mě trošku štve jak poslední díly zbytečně natahují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na seriál koukám taky, a podle mého to zbytečné natahování je právě napínavé :)

      Vymazat
  3. Miluju GoT. Zatím sleduju jenom seriál, ale také bych si chtěla přečíst knížku. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. milujem ten seriál a určite si zaopstarám knižku ♥ super pecká

    TeenMummy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já, a knihu mohu doporučit, je tam plno zajímavých věcí :)

      Vymazat

Díky za vaše komentáře!