5/08/2016

H&M a Mango



Ahoj všichni, přeji krásnou prosluněnou neděli!

Protože už je venku vcelku hezky, rozhodla jsem se prohledat weby s oblečením a najít si na léto pár nových kousků. Pro vás to bude inspirace, a alespoň uvidíte, co se mi líbí,

Jako první jsem shlédla internetové stránky známého H&M, kde pro mě bylo velmi těžké vybrat jen pár věcí. Je to jeden z mých oblíbených obchodů. Já nejradši chodím do H&M na Příkopech, kde jsou tři patra plná oblečení a doplňků do domácnosti.


  1. 1. Jako první jsem vybrala plavky, které budete určitě všichni znát z reklamy v televizi. Já už na ně koukám delší dobu, a opravdu mě lákají. Podprsenka i kalhotky mají světle růžovou barvu s bílou krajkou, a celkem Vás vyjdou na 298,-. 
  2. 2. Tyto šaty jsem si vybrala především kvůli volánu a jejich vzdušnosti. V létě nesnáším upnuté věci a dávám raději přednost takovýmto kouskům. Stojí 799,-
  3. 3. Protože jsem si všimla, že je teď v poslední době "módní" nosit přívěšky na kabelkách, já si vyhlédla přívěšek na klíče, v hnědé barvě, která se mi začala líbit. Seženete ho za 249,- ve dvou barvách. 
  4. 4. Kdo by neměl rád letní topy. Mně hned padl do oka tento broskvový top lemovaný krajkou, který můžete najít ve více barvách, a stojí 299,-.
  5. 5. Zase nová kabelka? Ano, jsem šílená. Ačkoliv se mi moc třásně na kabelkách ani nikde jinde nelíbí, tak tato kabelka mne zaujala, a stojí dokonce příznivých 899,-.
  6. 6. Nedávno jste mohli vidět, že jsem si objednávala nové brýle, zjistila jsem že jsem byla pro někoho velkou inspirací, a musel si je také koupit, a proto hledám nové. Nejvíce se mi líbily asi tyto černé brýle se zajímavými obroučkami. Vyjdou Vás na 249,-. 
  7. 7. Ujíždím na overalech, jak uvidíte i ve vybraných kouscích z Manga. Uchvátil mě tento červený overal s krajkou, která celý overal ozvláštnila. Stojí 799,-.
  8. 8. Poslední věci z H&M jsou tyto espadrilles. Naprosto zbožňuji tento styl bot, protože jsou lehké, pohodlné a dají se lehce nazout. Tyto stojí 299,-, což je skvělá cena za boty. 

1. Jako první jak jinak, než overal s potiskem. Typická já. Najdete ho na stránkách ve dvou barvách za cenu 799,-. Potisk a šňůrka okolo pasu s třásněmi mi trochu připomínají boho styl.
2. Hned jak jsem je viděla, tak jsem se zamilovala. Tyto oranžové šaty bez vypasování jsou přímo boží. Jak jsem již psala, mám radši volné věci a tyto tomu odpovídají. Najdete je v oranžové a modré barvě, a oboje vypadají skvěle. Za 899,-.
3. Ve slevě teď najdete tento úžasný mramorovaný cardigan z bavlny. Na studenější letní noci by mohl být super, a hlavně půjde sladit s mnoha kousky. Z 1000,- na 699,-.
4. Ačkoliv jsem si s košilemi moc nesedla, a nosím je jen zřídka, jednu jsem si v Mangu vybrala. Jde opět o volnou halenku s volány, kterou můžete najít ve více barvách. Vyjde na 499,-.
5. Moje další boho věc jsou tyto bavlněné žakárové šortky s třásněmi na nohavicích a šňůrkách. Na fotkách vypadají opravdu skvěle, a stojí 599,-.
6. Jako poslední jsem vybrala překříženou midi sukni. Už minulé léto jsem hledala delší sukně, a tato je super v tom, že má vepředu "výstřih", ve kterém vyniknou nohy. Stojí 399,-.

Toto je pro dnešní článek vše. Já doufám, že se vám líbil, a dala jsem vám alespoň trochu inspirace na léto a na nákupy. Budu se těšit u dalšího článku, Zuzka. 
P.S. : Soutěž ukončím 29.5., tak máte ještě možnost hrát o super ceny! :)

6 komentářů:

  1. Musím uznat, že máš skvělý vkus. Více se mi asi líbí H&M než Mango :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že docela frčí boho styl, a volné věci, to já ráda. Líbí se mi asi také více H&M než Mango, ale některé kousky z Manga jsou super :) hezký článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě vybírala volné věci, protože minulý rok v létě se na mě všechno lepilo :D

      Vymazat
  3. Já si zamilovala plavky z H&M z reklamy! Hned jsem si je musela koupit 😃 ... Jinak overaly také ráda nosím, a hlavně to co je pohodlné je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!