3/19/2016

Yummy News





Hezkou sobotu všem!

Jak jsem slibovala v minulém článku, mám pro Vás recenzi. Jak už napovídá název článku, bude se jednat právě o kosmetiku od Bomb Cosmetics. Já jsem tuto kosmetiku objevila na World of Beauty & Spa, o kterém jsem psala již dříve, a odkaz můžete najít zde.

Bomb Cosmetics
Společnost byla založena před více než 17 lety, a produkty se prodávaly jen v UK. Později se ale značka rozšířila do více než 70 zemí po celém světě! BC prodává pouze handmade produkty. Dají se použít do vany, na obličej a tělo a hlavně jsou cenově dostupné. Pokud se chcete podívat na celý sortiment BC, stačí se podívat na jejich internetové stránky. U nás, ale můžete objednávat z této stránky.
Jak jste si už mohli v minulém článku přečíst, BC vyrábějí mnoho produktů, a jak na fotce můžete vidět, já mám jen minimum z toho, co prodávají. Mě nejvíce zajímaly právě bomby do koupele. Dalšími produkty jsou ale mýdla, sprchová másla, balzámy na rty, svíčky ve všech možných provedeních, difuzéry, vosky do aroma lampiček a mnoho dalších výrobků.

Na stánku jsem si mohla dát jak kuličky, tak vosky buď do průsvitných růžových sáčků, nebo jsem si mohla dát kuličky nebo špalíčky do krabiček a zavřít, což pro mě bylo přijatelnější hlavně kvůli voskům, aby se mi nepolámaly. U pokladny mi krabičky zabalily do velké růžové tašky, která se mi zalíbila. Abych ale nezdržovala, pustím se do věcí, které jsem si donesla.

Prvními kousky, které jsem si vybrala byly právě vosky do aroma lampy. Ačkoliv doma žádnou nemám, vybrala jsem si jich 9, a pár jsem jich dala mamce, protože ta má vosky ráda. Jak můžete na fotce vidět, bylo opravdu z čeho vybírat. Na BC stránkách jim říkají "Little Hottie", což mi přijde vcelku roztomilé. A jaké byly vůně na výběr? Asi nejzajímavější byly mandlové mléko (které mi šíleně smrdělo), sušenky, perníček, mořská sůl, karamel a nebo bílé pižmo. Vlastně to nebyly zajímavé vůně. Spíš jsem vybrala ty, které mi nevoněly, a nebyly příjemné.
Vybrala jsem si devět vosků. Růžový tulipán (vůně Jelly Baby - sladká), fialové kolečko (borůvka) a žlutá hvězda (ananas), putovaly k mamce do lampy, a mně doma zůstalo šest dalších vosků.

1) Žluté srdíčko je vůně citronu. Není vůbec kyselý, ba naopak voní sladce a doufám, že vůně nebude jiná i na aroma lampě.
2) Růžové kolečko je malina. Jak asi tušíte, vosk také voní sladce a voní asi nejlépe ze všech vosků.
3) Oranžové kolečko je vůně oranžového květu (pomeranč). Psala jsem, že něco vonělo lépe? Lhala jsem, všechno voní krásně.
4) Oranžové srdíčko je mango. Když k němu teď čuchám, voní trošku jako vůně na záchod (haha).
5) Žlutá kytička je banán, a ta je opravdu sladká.
6) Fialová kytička je borůvka. Já ji smíchám s banánem, protože mi společně voní opravdu hezky.



Z těchto "špalíčků" jsem naprosto nadšená. Špalíčky mají 50g, a každý má jiný a naprosto originální název. Snad všechny špalíčky Vás vyjdou na 59,-

Špalíček "ODLEŤ DOMŮ"
Jak tušíte, je to ten první špalíček s beruškou a listem.
"Tento špalíček s beruškami našel útočiště v čistém kakau a bambuckém máslu. Éterické oleje z pelargonie a heřmánku Vás uklidní, zatímco přírodní másla obnoví Vaši mysl."
Máslový Špalíček "JAHODOVÉ MOCHITO"
Tento špalíček jsem si vybrala kvůli vůni ale také vzhledu.
"Namíchané limetky s čerstvými jahodami vytvořily exotický lektvar. S dostatkem esencí z limetky a ylang ylang pro pozitivního ducha!"

Předposledními věcmi jsou právě tyto bomby do koupele. Kuličky mají okolo 30g, a všechny mají originální zdobení.

Máslová kulička "MANGO A VANILKA"
... je kulička se žlutou kytičkou. Vůně je (nečekaně) sladká, a nejraději bych všechny kuličky snědla.
"Mango a vůně vanilky Vám zlepší náladu zatímco esence z grepu a šalvěje oživí Vašeho ducha."

Kulička "KYSELÁ JISKRA"
Tuto bombu jsem si nevybrala kvůli vzhledu, ale kvůli její vůni. Ačkoliv se zdá, že kulička není lákavá, voní citronem a pomerančem.


Kulička "BORŮVKOVÝ POHÁR"
Láska na první pohled.
"Zmrzlina inspirovaná smetanou s nádechem borůvek. Výtažky z pomerančů a mandarinek Vás nadchnou!"

Kulička "RŮŽE"
Úžasně vonící kulička, která mi včera vyšuměla ve vaně. Na první pohled vypadá krásně, a provoní celou koupelnu. Jediné mínus bylo, že se kousky růže lepily na tělo. "Lehká a moderní vůně s nejlepší kvalitní Morrocan růží."

"BUBBLEGUM POP LIP BALM"
Jak už z názvu tušíte, tento kelímek je žvýkačkový zázrak. Zaujal mě design, ale možná více vůně.

"Balzám na rty s příchutí zralé jahody a třešně zanechá vaše rty měkké a hladké."

Pokud máte rádi sladké vůně a lip balmy v kelímku, tento Vám můžu jedině doporučit. Na eshopu najdete i více příchutí jako je "Coco Kisses", "Sherbet Lemon", nebo "What a Melon".  Je malý, snadno ho schováte do psaníčka a nezabere Vám místo ani v kosmetické taštičce.
Toto je pro dnešní yummy článek vše, budu se na Vás těšit u dalšího,
Zuzka

4 komentáře:

  1. Vosky mám také ráda! A bomby vypadají menší než normálně, nebo se mi to jen zdá? :D super článek, zas jsem dostala chuť na nákupy (dnes po 4té :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, bomby co mám já jsou menší než normálně :) prodávají ale i normální velikosti (jako Lush)

      Vymazat
  2. Ty špalíčky jsou hezky nazdobené :) .. O BombCosmetics slyším poprvé, je to podobné jako Lush?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terez, BC vyráběji podobnou kosmetiku jako Lush, jen s jiným jménem, a asi i více druhy kosmetiky než Lush :) jak sis mohla v příspěvku přečíst, vše je handmade, a vše skvěle voní. Pokud by tě zajímalo víc, stačí se podívat na jejich stránky :) děkuji za komentář! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!