1/04/2016

HOME DECOR

Hezký večer všem!

Jak jsem slibovala, je tu očekávaný článek o Home Decor. Jsem ráda, že mé články čtete, a jsem velmi ráda, že vidím, že Vás blog baví. Sledovanost se mi zvedla o více než 50%, za což jsem Vám velmi vděčná! Už ale k tématu. Dnes bych se chtěla věnovat hlavně naší ložnici. V neděli jsem kvůli článku jela s přítelem do obchodního domu IKEA na Černém Mostě, kde jsme nakoupili pár nových věcí do našeho bytečku. Jelikož jsme si do obýváku koupili nový a hlavně menší konferenční stolek, museli jsme vymyslet, co s tím starým a vcelku velkým stolem. Proto jsme ho přesunuli do ložnice, a až v neděli se mi konečně podařilo vymyslet, co se stolem uděláme. 























První věcí z koupeného seznamu je věšák na dveře (149,-). Původně měl jít do koupelny, a měli jsme si na něj pověsit župany, ale díky tomu, že se nevešel na koupelnové dveře jsme ho dali na dveře do ložnice, a tudíž i plní své použití. Věc, ze které mám největší radost jsou kartonové pořadače na časopisy a další věci (39,-). V obchodě měli i ozdobné pořadače, ale já si chci udělat vlastní DIY. A i když by člověk řekl, že budou obyčejné, tak dobře drží a neohýbají se. Krabice jsem si vybrala právě do stolu. Na internetových stránkách jsem si plánovala koupit čistě bílé, ale jelikož máme v ložnici parkety ve světlém dřevě, vybrala jsem černo-hnědé, které se mi líbí, a hodí se. Dva kusy nás vyšly na 79,-. Další věci, které jsem nutně potřebovala byly "květináč" a podložka pod svíčku. Tyhle dvě věci jsem použila na úplně něco jiného, než na co měly být, ale vypadají i tak skvěle. Posledními věcmi byly dva květináčky aby jsme měli sladěno, a už opravdu podložka pod svíčky, kterou jsem koupila místo svícnu, který jsme měli v obýváku na poličce.





 Jsem ráda, že jsem si konečně mohla udělat jen místo pro sebe. Měla jsem problém, kam strčím všechnu kosmetiku, jelikož jsem šílenec na taštičky, tak si schovávám i taštičky, takže toho mám moc, a žádné místo. Proto jsem se těšila na tento článek, který mě donutil dokoupit pár věcí, a vymyslet co dál.












První věcí, kterou vám ukážu je podložka pod svíčku z Ikey. Udělala jsem si z ní odkladiště věcí, které zrovna nosím a protože nemám ráda, když spím s prstýnky a náušnicemi, mohu si je sem dát a ráno hned jak vstanu si je zase vzít. Tento styl doplňků se mi velmi líbí, a miluji bílou.











Dalším kouskem se stejným stylem je i tento květináček, který jsem ale využila jinak. Naskládala jsem si do něj různé přípravky na obličej, odličovací polštářky a podobně. 












Poslední věcí z mého kosmetického koutku jsou tyto krabice, o kterých jsem psala už na začátku. Naskládala jsem si do nich tělová mléka, která jsem dostala například k Vánocům, a šetřím si je, voňavky, svíčky a podobně. 












Moje stolování, a jak jinak než v bílé barvě. Myslím, že se do budoucna můžete těšit na DIY, které dělám opravdu ráda. Ve dvou z pořadačů mám už sešity do školy, a pár katalogů, které jsem si vzala z Ikea pro inspiraci. 








Poslední věcí, kterou vám dnes ukážu je moje třídění psacích potřeb. Jak jsem říkala, sbírám taštičky, a taky i kelímky. Ne že bych sbírala všechny, ale moc se mi tento rok líbily motivy ze Starbucks, a proto jsem se rozhodla si dva nechat. Mojí velkou láskou jsou STABILA, kterých mám podle mého požehnaně. Moc ráda s nimi píšu, a mohla bych je všem doporučit!








Doufám, že se Vám dnešní HOME DECOR líbil. Můžete mi ale i napsat, jestli se vám něco líbilo, nebo naopak nelíbilo. Doufám, že se budete těšit na moje video. Myslím, že si dám ale na video více času, protože si chci vše pořádně rozvrhnout. Mějte hezký zbytek pondělního dne, Zuzka! :)

4 komentáře:

  1. Já miluju od Dermacolu ty krémy! Ikea je super co se týče nábytku, a hodně se mi líbí dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  2. IKEA je prostě zlo :D Nejde tam nestrávit pár hodin a vrátit se s prázdnou. Taky jsme tam teď byli :3 3 hodiny v trapu, lehčí peněženka a plná taška :3 Mají tam super výběr, dobré ceny... ☺

    OdpovědětVymazat
  3. To mají! Já sama tam ráda nakupuji, a nikdy neodejdu s prázdnou! Děkuji za komentář! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jelikož teď taky vybavujeme rodinný dům, tak řešíme spoustu věcí a taky dekorace. Naštěstí je vývoj mobilní aplikace na míru dneska už tak vepředu, že většina obchodů, respektive většina těch kvalitních obchodů, má svoji vlastní aplikaci s rozšířenou realitou a díky tomu prostě můžete jednoduše zaměřit telefon na místo a vybrat tam vhodný doplněk.

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!