9/29/2015

PRÁZDNINOVÝ HAUL

Ahoj všichni!

Po dlouhé době jsem se rozhodla udělat HAUL. Bude to ale spíš mini haul, kde Vám ukážu věci, ze kterých mám největší radost. Moje prázdniny byly až moc dlouhé a všechny věci by se mi sem asi nevešly. :D Většina věcí je ale z posledních dvou měsíců, kdy jsem měla docela dost práce si sehnat všechno do školy a pořád jsem chodila někde po krámech.





Mojí první skvělou věcí je tenhle stůl s židlí.
Koupili jsme další místo na odkládání věcí a hlavně židli na oblečení. :D
Objednávali jsme oba kusy z Ikei, a dovezli nám to hned druhý den.













Dalšími kousky z mého haulu jsou kosmetické přípravky.
První dvě věci z Douglasu jsou krém na ruce (109,-) a vůně do koupele (199,-). Koupila jsem si jí i když vlastně nemáme vanu :D
Oba přípravky doporučuji a hlavně krém, protože úžasné voní po lesních plodech, a vůně vydrží dlouhou dobu.
Dalším kouskem je paletka stínů z H&M a byl to risk. Nakonec mě ale mile překvapily, a i když se trochu sypou, tak se s nimi dá udělat skvělý
make-up. (299,-)






Mojí láskou je už měsíc tato sada štětců. Dříve jsem používala houbičku z Make-up Institut, ale teď bych štětce nevyměnila. Bála jsem se, aby nevypadávaly štětinky, ale zatím mi vše drží a slouží.













Mojí další super věcí jsou tyto dva přípravky na vlasy od TONY&GUY. Zakoupila jsem je v kadeřnictví v Dlouhé, kde mi dělala vlasy slečna Kirejevová. A jelikož mám problém s nerostoucími vlasy a občasně i s roztřepenými konečky, oba produkty jsou pro regeneraci a nebo ochranu.
Malou lahvičku se sprejem mohu všem vřele doporučit. Je to ochrana před teplem (žehlička a nebo fén), která zabraňuje lámání vlasů a třepení. (249,-)
Druhou větší jsem si koupila na konečky, a je to kondicionér na zničené vlasy. Po pár umytích mám vlasy zdravější, a lesklejší. (309,-)






Přecházím z kosmetiky na oblečení, a tohle je snad můj neoblíbenější kousek. Našla jsem ho v  H&M, a dokonce ve slevě. Je to super proužkovaný top, který má na přední vnitřní straně našitou ještě bílou látku, aby to dělalo dojem takové "podprsenky" a strany se zapínají na malý knoflíček (kuličku). (150,-)




 Mojí další láskou jsou kraťasy, a také z obchodu H&M. V poslední době jsem si H&M hodně oblíbila, a chodím tam velmi často. Kraťasy jsou z letní kolekce, ale jsou teplé a pohodlné. (300,-)





Fotka 2v1. Posledními kousky jsou tyto slimky z Tally Weijl, které jsem splašila na poslední chvíli, jelikož moje bývalé oblíbené slimky se mi protrhly, a tak jsem sháněla jinde. Tyto jsou příjemné, na konci nohavic mají ohrnutou látku, a vypadá to skvěle. (499,-)
Druhým kouskem jsou moje lásky slip-ony z Office-Shoes z Flóry. Jsou od značky Vans a já si tento styl bot zamilovala, jelikož se rychle nazouvají a tyto mají uni barvu, kterou můžu nosit ke všemu. (990,-)













Mojí předposlední věcí do tohoto haulu je tahle úžasná kabelka. Potřebovala jsem už novou kabelku, kterou bych mohla nosit jak ven, tak i do školy na notebook. Líbil se mi tento styl, a viděla jsem ho už u vyhlášených značek, jako je Guess, Michael Kors apod. Já jsem ale tuhle nádherku našla v Mangu na Příkopech, a docela mě i potěšila cena, za kterou ji prodávali. Má uvnitř jednu velkou kapsu, kam si můžete schovat věci a zapnout je, a potom okolo dvě kapsy bez zapínání. To se mi hodilo, a koupila jsem ji. (899,-)






A úplně poslední věcí, kterou tu dnes ukážu je malý doplněk, který jak mám ve zvyku zase nebudu nosit, a koupila jsem si ho jen proto, že se mi líbil :D.
Sehnala jsem ho v Mohitu na Václavském náměstí, kde měli doplňky (jak náhrdelníky tak i náušnice apod.) ve výprodeji.
(199,-)









Doufám, že se vám můj první HAUL líbil!
Zuzka.

2 komentáře:

  1. Stůl vypadá dobře :3 Jinak, máš krásný nohy a rifle ti hezky sednou ☺ v Douglesu jsem ještě nebyla, tak snad jednou :3

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju! Rifle nosím moc ráda! Určitě se tam mrkni, mají super kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!