8/27/2017

Manzara review

Dnes tu jsem s dalšími tipy na oblečení eshopů. Dnešním je www.manzara.cz. Objednávala jsem si zde dva kousky, které jsou skvělé na léto, ale i do teplejších dní na jaře nebo na podzim.

Prvním kouskem který mi přišel je overal na ramínka s dlouhou sukní. Na stránkách jsem se do něj naprosto zamilovala. Vypadá nádherně a prodlouží a zhubení nohy. Je v tělové barvě s květinkovým potiskem. Dekolt má řešený do v s překládáním (uvidíte na druhé fotce), takže občas musím dávat pozor, aby něco nevykouklo. Nikdy jsem si nemyslela, že k tomu vezmu koženku, ale nakonec se mi outfit zalíbil. Overal je z jemného materiálu, sukně při chůzi opravdu vlaje, takže jsem si většinou ve městě sukni držela, aby mi na ni někdo nešlápl. 











OUTFIT
Overal se sukní - Manzara
Křivák - Zara
Boty - Deichmann 
Crossbody - Givenchy




Druhým kousek byl tento set, jak jinak, než s květinovým potiskem. Doufala jsem, že set bude z kvalitního materiálu a že bude sedět. Posuďte sami. Co se kvality týče není to pro mě to pravé ořechové, protože kalhoty lehce prosvítají, takže jde vidět snad vše (alespoň mám motivaci pro cvičení - haha) a topík nemá žádnou gumu, která by ho držela, takže se může stát, že vám prostě vyletí nahoru a všichni okolo uvidí vaši podprsenku (což se mi už jednou stalo, ale byla sranda). I ve 23 stupních jsem se opravdu pařila, takže kalhoty se dají nosit na podzim k basic tričkům. Kalhoty mají i pásek, což je super detail a kalhoty vypadají mnohem lépe. 









OUTFIT

Top a kalhoty - Manzara
Batoh - Tamsin
Hodinky - Rosefield

Manzara nedávno otevřela další sekci na svém eshopu, a to s kabelkami. Najdete tam opravdu mnoho hezkých kousků, tak se mrkněte. Kabelka je přeci potřebná ke každému outfitu, ať už malá či velká.  


Dejte mi vědět, jak se vám kousky líbí, a zda byste si je také pořídily!




1 komentář:

  1. Koupil jsem tuhle značku ženě a docela mě zklamalo, jak je to nekvalitní potisk textilu a celkově to působí jako docela dost levně. No, jako je to každého věc. Samozřejmě chápu, že to vypadá pěkně. Mně se to taky líbí. Ale jako aby to po dvou vyprání ztratilo kompletně barvu? Tak to mě fakt zklamalo.

    OdpovědětVymazat

Díky za vaše komentáře!